Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorMamajeva, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:12Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9847en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11798
dc.description.abstractDarba nosaukums: 5 – 6 gadus vecu bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem kreativitātes attīstības sekmēšana rotaļdarbībā Darba autors: Anastasija Mamajeva Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed.,Asoc. prof. Sarmīte Tūbele Darba saturs: 110 lpp., 2 attēli, 5 tabulas, analizēti 71 literatūras avots. Pētījuma mērķis: pētīt 5 – 6 gadus vecu bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem kreativitātes attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā. Teorētiskajā daļā apskatīti un analizēti šādi jautājumi Radošo spēju attīstības problēmas apskats pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā Spēju būtība, veidi Kreativitātes procesa raksturojums dažādu autoru teorijās un koncepcijās Radošā procesa vispārīgs raksturojums Pirmsskolēna spēju attīstību sekmējošie nosacījumi Bērnu īpatnības ar garīgās attīstības traucējumiem Skolotāja loma pirmsskolēna radošo spēju attīstības sekmēšanā 5 – 6 gadus vecu bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem kreativitātes attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā. Pētījuma praktiskajā daļā sniegts respondentu grupu apraksts un apskatīta šī maģistra darba pētījuma veikšanai izmantotā metode. Atbilstoši pētījuma specifikai, izvēlēta statistiskā metode un pēc tās veikta grupu atšķirību noteikšana un rezultātu analīze. Bērnu jaunrade ir neizsmeļama un bērna personība pieaugušajiem zināmā mērā ir mīkla, tādēļ psihologi un pedagogi arī mūsdienās turpina jaunrades problēmas pētījumus. Šajā darbā visas tēzes ir pietiekami atklātas. Pēc autores domām, pietiekamā mērā ir izdevies atklāt jaunrades, spēju, apdāvinātības un iztēles jēdzienus, izcelt un aprakstīt galvenos faktorus, kas ietekmē to attīstību. Atslēgas vārdi: kreativitāte, garīgās attīstības traucējumi, rotaļdarbība, pirmsskolas vecuma bērni.en_US
dc.description.abstractWork theme: Facilities of Creative Development of 5-6 years preschoolers with infringements in development in Role Activity Work author: Anastasija Mamajeva Work supervisor of studies: Dr.paed., Asoc. Prof. Sarmīte Tūbele Work maintenance: 110 page, 2 chart, 5 table, analyse 71 of literature source. Researcher target: to research into Facilities of Creative Development of 5-6 preschoolers in Role Activity Creativity –it is also one of the means of upbringing , stimulus to manifestation of potential abilities of the child. In the work there has been carried out the analysis of psychologically –pedagogical literature. In the theoretical part of degree work there are discussed the following problems : creativity as the subject of research ( creative environment, creative personality, creative product, creative process); contemporary studies of the issue of creativity in foreign psychology; characteristics of abilities (development of the abilities in studies of various psychologists); development of the abilities of a pre –schooler ( conditions for the development of abilities in the age of pre –schooler , natural gifts, natural gifts of children in the theory of L.Vigotskiy);  diagnostics of the development level of children’s imagination In the practical work: The object of the term paper is pre-schoolers (5 – 6 years), but the subject is researching of peculiarities of the creativity of pre-schoolers (5 – 6 years) by means of the analysis of psychologically – pedagogical literature. In this degree work all theses are revealed enough in details. The author have succeeded to sufficiently reveal the concepts – creativity, abilities, natural gifts and imagination, to highlight and describe basic factors, which influence their development. Key words: creativity, mental retardation, role activities, preschoolers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title5-6 gadus vecu bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem kreativitātes attīstības sekmēšana rotaļdarbībāen_US
dc.title.alternativeFacilities of Creative Development of 5-6 years preschoolers with infringements in development in Role Activityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record