Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorKlieders, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10177en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11823
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Profesionālo mācību priekšmetu pedagogu kompetences”. Darbā tiek apskatīti dažādi kompetences jēdzieni, to ietekmējošie faktori un dalījums un darba praktiskajā daļā analizēta profesionālās vidējās izglītības profesionālo mācību priekšmetu pedagogu kompetences un to vērtēšanas sistēma. Pamatojoties uz pedagogu amata saimes un vienoto darba samaksas sistēmas ieviešanu vienotajā valsts pārvaldē, kā arī uz kompetencēm balstīto pedagogu novērtēšanas sistēmas ieviešanu, pašreiz notiek vispārējās vidējās izglītības pedagogu novērtēšana, un 2010.gadā tiks vērtēti arī profesionālās vidējās izglītības iestādes pedagogi. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kādas kompetences profesionālās izglītības pedagogi uzskata par būtiskām un nepieciešamām, un izstrādāt profesionālās izglītības pedagogu kompetences un to vērtēšanas sistēmu.en_US
dc.description.abstractThis Master's Paper deals with "Competencies of Teachers of Professional Subjects". The Paper outlines different types of competencies, factors influencing them and their breakdown, while the practical part contains an analysis of competencies of professional subject teachers in vocational secondary schools and their evaluation system. Grouping of teachers' positions, introduction of uniform salary system in uniform public administration and implementation on competencies-based evaluation system for teachers serve as grounds for current evaluation of teachers in comprehensive secondary educational establishments. In 2010, teachers of vocational secondary schools will be subject to similar evaluation. The Paper aims at finding out the competencies that are considered as essential and necessary by teachers of vocational schools. The other goal is developing of the competencies for vocational education teachers and of the relevant evaluation system.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleProfesionālo mācību priekšmetu pedagogu kompetences.en_US
dc.title.alternativeCompetences of pedagogues who teach professional subjects.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige