• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valdorfskolas un pirmsskolas izglītības iestādes darbības principi un vadības modelis Latvijā.

Thumbnail
View/Open
299-10187-Staltmane_Aiga_Soc.P020014.pdf (1.072Mb)
Author
Staltmane, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Malzubre, Gunta
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā „Valdorfskolas un pirmsskolas izglītības iestādes darbības principi un vadības modelis Latvijā” aprakstīti valdorfpedagoģijas pirmsākumi, pamatprincipi, kā arī atšķirīgais vadīšanas modelis – skolai un pirmsskolai nav viena konkrēta direktora, bet to vada ar skolotāju kolēģiju palīdzību. Darbā iekļauts pētījums par valdorfskolu darbības un vadības principiem salīdzinājumā ar izglītības iestādēm mūsdienu Latvijā, kā arī izveidoti ieteikumi skolu un pirmsskolu vadītājiem. Vadības jautājumiem valdorfpedagoģijas izglītības iestādēs ir vērts pievērst uzmanību un iedziļināties katram vadītājam, jo tie dabiskā veidā panāk pedagogu lielāku līdzatbildību par savu darbu, līdz ar to uzlabojas darba kvalitāte. Mūsdienu skolas pakāpeniski pāriet uz šādu vadīšanas modeli, lai gan tas netiek oficiāli publiskots. Lai efektīvāk noritētu vadības darbs valdorfskolās un pirmsskolas izglītības iestādēs, ir jābūt skolotājiem, kas ir pārliecināti par to, ko dara, kā arī zina, ko vēlas panākt. Atslēgvārdi: Antropozofija, valdorfskola, vadības modelis.
 
Master degree research (final paper work) „ Education Principles and Management Model of Waldorf School and Kindergarten in Latvia” analyzes history and principles in Waldorf Schools, giving insight in principles of management – teachers council which leads manages all school life, there is no school principal. Author gives wide range of recommendations to standard Latvian elementary and secondary school managers and Directors. It is useful for every school manager or principal to study teaching models and management in Waldorf schools and kindergartens. They are developed in a way of full responsibility, participation and individuality from every teacher in student’s life, day-to-day. Key words: Anthroposophy, Waldorf school, management model
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11824
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV