Show simple item record

dc.contributor.advisorMalzubre, Guntaen_US
dc.contributor.authorStaltmane, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10187en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11824
dc.description.abstractMaģistra darbā „Valdorfskolas un pirmsskolas izglītības iestādes darbības principi un vadības modelis Latvijā” aprakstīti valdorfpedagoģijas pirmsākumi, pamatprincipi, kā arī atšķirīgais vadīšanas modelis – skolai un pirmsskolai nav viena konkrēta direktora, bet to vada ar skolotāju kolēģiju palīdzību. Darbā iekļauts pētījums par valdorfskolu darbības un vadības principiem salīdzinājumā ar izglītības iestādēm mūsdienu Latvijā, kā arī izveidoti ieteikumi skolu un pirmsskolu vadītājiem. Vadības jautājumiem valdorfpedagoģijas izglītības iestādēs ir vērts pievērst uzmanību un iedziļināties katram vadītājam, jo tie dabiskā veidā panāk pedagogu lielāku līdzatbildību par savu darbu, līdz ar to uzlabojas darba kvalitāte. Mūsdienu skolas pakāpeniski pāriet uz šādu vadīšanas modeli, lai gan tas netiek oficiāli publiskots. Lai efektīvāk noritētu vadības darbs valdorfskolās un pirmsskolas izglītības iestādēs, ir jābūt skolotājiem, kas ir pārliecināti par to, ko dara, kā arī zina, ko vēlas panākt. Atslēgvārdi: Antropozofija, valdorfskola, vadības modelis.en_US
dc.description.abstractMaster degree research (final paper work) „ Education Principles and Management Model of Waldorf School and Kindergarten in Latvia” analyzes history and principles in Waldorf Schools, giving insight in principles of management – teachers council which leads manages all school life, there is no school principal. Author gives wide range of recommendations to standard Latvian elementary and secondary school managers and Directors. It is useful for every school manager or principal to study teaching models and management in Waldorf schools and kindergartens. They are developed in a way of full responsibility, participation and individuality from every teacher in student’s life, day-to-day. Key words: Anthroposophy, Waldorf school, management modelen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleValdorfskolas un pirmsskolas izglītības iestādes darbības principi un vadības modelis Latvijā.en_US
dc.title.alternativeEducation principles and manegement model of Waldorf school and kindergarten in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record