• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Privātās izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības aspekti.

Thumbnail
View/Open
299-10793-Tarasova_Jelena_jt07036.pdf (635.5Kb)
Author
Tarasova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grīnfelds, Andris
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā „Privātās pirmsskolas izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības aspekti” izvirzītā problēma ir pirmsskolas izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības efektivitāte. Par pētījuma mērķi ir izvirzīta privātās pirmsskolas izglītības iestādes BONA DEA un ģimeņu sadarbības modeļa izveidošana, kā arī tā novērtēšana pētījuma gaitā. Teorētiskajā daļā ir izpētīti Rietumu un krievu pedagogu izveidotie sadarbības modeļi, par labāko ir uzskatāms cikliskais sadarbības modelis. Praktiskajā daļā ir veikta plaša anketēšana un tās analīze. Par privātajai pirmsskolas izglītības iestādei BONA DEA derīgu sadarbības modeli atzīts cikliskais modelis Sākta tā ieviešana praksē. Pētījumā izvirzītā hipotēze pierādīta un mērķis sasniegts.
 
Master at Work "The private preschool education and family aspects of cooperation" the problem is pre-school educational institutions and families of the effectiveness. The aim of the study is to the private pre-school educational institutions and families BONA DEA cooperation model, as well as its evaluation of the research. The knowledge part of the studied Western and Russian educators created models of cooperation for the best is considered to be cyclical pattern of cooperation. The practical part has been carried out extensive survey and analysis. The private preschool educational institution BONA DEA useful model of cooperation recognized cyclical pattern for its implementation in practice. The study's hypothesis has been demonstrated and the goal achieved.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11837
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV