Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorTarasova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:23Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10793en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11837
dc.description.abstractMaģistra darbā „Privātās pirmsskolas izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības aspekti” izvirzītā problēma ir pirmsskolas izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības efektivitāte. Par pētījuma mērķi ir izvirzīta privātās pirmsskolas izglītības iestādes BONA DEA un ģimeņu sadarbības modeļa izveidošana, kā arī tā novērtēšana pētījuma gaitā. Teorētiskajā daļā ir izpētīti Rietumu un krievu pedagogu izveidotie sadarbības modeļi, par labāko ir uzskatāms cikliskais sadarbības modelis. Praktiskajā daļā ir veikta plaša anketēšana un tās analīze. Par privātajai pirmsskolas izglītības iestādei BONA DEA derīgu sadarbības modeli atzīts cikliskais modelis Sākta tā ieviešana praksē. Pētījumā izvirzītā hipotēze pierādīta un mērķis sasniegts.en_US
dc.description.abstractMaster at Work "The private preschool education and family aspects of cooperation" the problem is pre-school educational institutions and families of the effectiveness. The aim of the study is to the private pre-school educational institutions and families BONA DEA cooperation model, as well as its evaluation of the research. The knowledge part of the studied Western and Russian educators created models of cooperation for the best is considered to be cyclical pattern of cooperation. The practical part has been carried out extensive survey and analysis. The private preschool educational institution BONA DEA useful model of cooperation recognized cyclical pattern for its implementation in practice. The study's hypothesis has been demonstrated and the goal achieved.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titlePrivātās izglītības iestādes un ģimeņu sadarbības aspekti.en_US
dc.title.alternativeAspects of cooperation between a private educational institution and families.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record