Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorKagane, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:24Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10854en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11842
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Pedagogu profesionālās pilnveides vadīšana pamatskolā”. Pedagoga profesionālās meistarības pilnveide ir process, kas jāplāno, jāorganizē, jākontrolē un jānovērtē. To var darīt gan pats pedagogs, gan arī skolas vadība, kur strādā šis pedagogs. Lai to darītu vadība, tad skolā jābūt izstrādātai pedagogu profesionālās pilnveides programmai, kas ietilpst sevī ne tikai strādājošo skolotāju vajadzības, intereses un vēlmes, bet arī skolai nepieciešamus attīstības posmus. Skolai jāzina, kuru ceļu izvēlēties savā sarežģītajā dzīvē un tāpēc konkrētas skolas pedagogiem arī jāattīstās un jāpilnveidojas atbilstoši kopīgam virzienam, lai uzlabotu ne tikai savu (pedagoga) darbu, bet paceltu arī savas skolas tēlu. Šī darba mērķis ir izstrādāt „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides programmu, lai palīdzētu skolotājiem pilnvērtīgi un radoši turpināt savu darbu ar skolēniem, kas tiek veiksmīgi sasniegts analizējot zinātnisko literatūru par profesionālo pilnveidi, precizējot vadības nozīmi pedagogu profesionālajā pilnveidē, izstrādājot „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides individuālo plānošanu, kā arī izveidojot „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides programmu.en_US
dc.description.abstractTheme of the magistr’s work is „Management of Professional Development of Teachers at the Basic School”. Professional development of teachers is process which needs to be planned, organized, supervised and estimated. It can divide both the teacher and a school management where this teacher works. That the management was engaged in it, at school it is necessary to have the developed program of professional perfection of teachers which includes not only needs of working teachers, interests and wishes, but also necessary stages for school development. The school should know, what way of development to choose, therefore and to teachers it is necessary to develop and be improved according to the general direction to improve not only the pedagogical activity, but also to create good name to the school. The purpose of the given work is to develop the program of professional perfection for teachers of the basic school, to help teachers are high-grade and creatively to continue the work with pupils. This purpose is successfully reached analyzing the scientific literature about professional perfection, having specified a role of a school management in professional perfection of teachers, having developed individual planning of professional perfection of teachers of the basic school, and also having created the program of professional perfection of teachers of the basic school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titlePedagogu profesinālās pilnveides vadīšana pamatskolā.en_US
dc.title.alternativeManagement of teachers' profesional development at basic school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record