Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMalzubre, Guntaen_US
dc.contributor.authorVeidemane, Agraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:28Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11865
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt divu jaunievedumu atbilstību un piemērotību NBS Valodu skolas vajadzībām nobeiguma sasniegumu novērtēšanā. Teorētiskajā daļā analizēta sasniegumu novērtēšanas vadība, novērtēšanas veidi un sasniegumu novērtēšana svešvalodā nobeiguma pārbaudījumos. Praktiskajā daļā veikts pētījums par izmaiņām mācību procesa un nobeiguma pārbaudījumu organizācijā un izmaiņām sasniegumu novērtēšanā nobeiguma pārbaudījumos. Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka pāreja uz diagnostisko novērtēšanu, uzsākot mācības, un summatīvo novērtēšanu nobeiguma pārbaudījumos ir veicinājusi precīzāku kursantu sadalīšanu pa zināšanu līmenim atbilstošām grupām, kas savukārt pozitīvi ietekmējis mācību procesu, kursantu apmierinātību un eksāmenu-testu administrēšanu. Holistiskās sasniegumu novērtēšanas izmantošana ir piemērota izmantošanai NBS VS.en_US
dc.description.abstractThe aim of the research is to explore and evaluate the adequacy of innovations introduced during the achievement final assessment according to the needs of the NAF Language School. The theoretical part includes analysis of the educational management and student achievement final assessment. The practical part is dedicated to the research of the impact of innovations in the educational management process and final assessment. The results of the research prove that transition to diagnostic assessment at the beginning of the learning process and summative assessment in the final testing have favoured more exact placement of students in the groups of appropriate levels. The innovation has had a positive impact on the studying and testing management processes. Holistic achievement assessment use is adequate in NAF Language School.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleKursantu sasniegumu novērtēšanas vadība nobeiguma pārbaudījumos Nacionālo Bruņoto Spēku Valodu skolā.en_US
dc.title.alternativeAssessment management of trainees’ achievements in final examinations at the Language school of National Armed Forces.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию