dc.contributor.advisor | Pāne, Inta | en_US |
dc.contributor.author | Mediņa, Ilze | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:31Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 13097 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11884 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba nosaukums ir „Skolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā”, darba pētījuma mērķis ir izpētīt vidusskolas skolēnu saskarsmes iespējas sporta stundās. Pētījumā piedalījās 200 10.-12. klašu skolēni un 4 skolotāji no Rīgas Hanzas vidusskolas un Kuldīgas Centra vidusskolas. Lai realizētu mērķi, darbā izmantoja aptaujas metodi anketēšanu un intervēšanu. Izpētīta literatūra un citi izziņas avoti par saskarsmi, sporta stundu, jauniešu attīstības psiholoģisko posmu.
Apkopotie rezultāti parāda, kāda ir skolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā.
Rezultāti apstiprina hipotēzi, jo ja skolēns izpratīs sevi, tad spēs arī izprast citus vienaudžus sporta stundās.
Atslēgas vārdi: saskarsme, personība, sporta stunda, jaunieši, attīstības posms, pētījums. | en_US |
dc.description.abstract | The name of Diploma paper is „Students in the mutual interaction of sports lessons in secondary school”, work study aims to explore secondary school students interface options in sports lessons. In the research took part 200 10.-12. classes, pupils and 4 teachers from Riga’s Hanzas secondary school and Kuldiga’s Centra secondary school. To achieve the goal in work study had used an questionnaire method and interview method. Studied literature and other information about interaction, sport lessons, youth development of the psychological phases.
Aggregated results shows, what is the students intercultural interaction in secondary schools in sports lessons.
The results confirm the hypothesis, if the student can understand yourself, then be able to understand other students in sport lessons.
Key words: interface, personality, sport lesson, youth, development phase, research. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Skolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā, | en_US |
dc.title.alternative | Mutual interaction of pupils in sport lessons in secondary school. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |