Show simple item record

dc.contributor.advisorPāne, Intaen_US
dc.contributor.authorMediņa, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:31Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13097en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11884
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir „Skolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā”, darba pētījuma mērķis ir izpētīt vidusskolas skolēnu saskarsmes iespējas sporta stundās. Pētījumā piedalījās 200 10.-12. klašu skolēni un 4 skolotāji no Rīgas Hanzas vidusskolas un Kuldīgas Centra vidusskolas. Lai realizētu mērķi, darbā izmantoja aptaujas metodi anketēšanu un intervēšanu. Izpētīta literatūra un citi izziņas avoti par saskarsmi, sporta stundu, jauniešu attīstības psiholoģisko posmu. Apkopotie rezultāti parāda, kāda ir skolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā. Rezultāti apstiprina hipotēzi, jo ja skolēns izpratīs sevi, tad spēs arī izprast citus vienaudžus sporta stundās. Atslēgas vārdi: saskarsme, personība, sporta stunda, jaunieši, attīstības posms, pētījums.en_US
dc.description.abstractThe name of Diploma paper is „Students in the mutual interaction of sports lessons in secondary school”, work study aims to explore secondary school students interface options in sports lessons. In the research took part 200 10.-12. classes, pupils and 4 teachers from Riga’s Hanzas secondary school and Kuldiga’s Centra secondary school. To achieve the goal in work study had used an questionnaire method and interview method. Studied literature and other information about interaction, sport lessons, youth development of the psychological phases. Aggregated results shows, what is the students intercultural interaction in secondary schools in sports lessons. The results confirm the hypothesis, if the student can understand yourself, then be able to understand other students in sport lessons. Key words: interface, personality, sport lesson, youth, development phase, research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu savstarpējā saskarsme sporta stundās vidusskolā,en_US
dc.title.alternativeMutual interaction of pupils in sport lessons in secondary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record