Sociālpedagoģiskā darbība neattaisnoto mācību stundu kavējumu mazināšanā Aizputes vidusskolā ar 6.- 7. klašu skolēniem
Author
Šokolaite, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Folkmanis, Valdis
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Aigas Šokolaites diplomdarbs – „Sociālpedagoăiskā darbība neattaisnoto mācību
stundu kavējumu mazināšanā Aizputes vidusskolā ar 6. – 7. klašu skolēniem”.
Diplomdarba mērėis – ar sociālpedagoăiskām metodēm mazināt neattaisnoto mācību
stundu kavējumus Aizputes vidusskolā 6. – 7. klašu skolēniem.
Teorētiskajā daĜā apskatīta bērnu izglītības garantējošā likumdošana, neattaisnoto
mācību stundu kavējumu iemesli, kā arī sociālā pedagoga loma un darbības virzieni
vispārizglītojošā skolā. Praktiskajā daĜā veikta neattaisnoto mācību stundu kavējumu iemeslu
izpēte un analīze Aizputes vidusskolā. Pamatojoties uz iepriekš minēto analīzi, tika izstrādāta
Sociālpedagoăiskās darbības programma neattaisnoto mācību stundu kavējumu mazināšanai
Aizputes vidusskolā 6. – 7. klašu skolēniem, viĦu vecākiem un mācību priekšmetu
skolotājiem 2008./2009. mācību gada 2. semestrim.
Diplomdarbs izstrādāts uz 116 lappusēm. Tas sastāv no ievada, 5 nodaĜām,
nobeiguma, izmantotās literatūras un 14 pielikumiem. Diplomdarbs ilustrēts ar tabulām un
diagrammām.
Atslēgvārdi: neattaisnoti mācību stundu kavējumi, skolēns, skolotājs, sociālais
pedagogs, sociālpedagoăiskā darbība, vecāki. Diploma work of Aiga Šokolaite – „Social pedagogical activities in lessening the
unjustified absence from lessons in work with Grade 6-7 pupils at Aizpute Secondary school”.
The aim of diploma work – to lessen the unjustified absence from lessons of grade 6-7
pupils at Aizpute Secondary school by using social pedagogical methods.
Theoretical part of the work includes the overview of legislation ensuring children
education, reasons of unjustified absence from lessons and also the role and field of activities
of social pedagogue in comprehensive school. Practical part includes research and analysis of
reasons of unjustified absence from lessons at Aizpute Secondary school. On the basis of
above mentioned research Socio-pedagogical operational program for lessening the
unjustified absence from lessons has been elaborated for grade 6-7 pupils of Aizpute
Secondary school, their parents and pedagogues for using it in second semester of school year
2008/2009.
Diploma work contains 116 pages. It includes introduction, 5 chapters, conclusion,
indication of sources and 14 annexes. Diploma work is illustrated with charts and diagrams.
Key phrases: unjustified absence from lessons, pupil, pedagogue, social pedagogue,
social pedagogical activities, parents.