Show simple item record

dc.contributor.advisorKanča, Kornēlijaen_US
dc.contributor.authorLaizāne, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:33Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13516en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11897
dc.description.abstractDiplomdarbā „ Projektu metodes izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas vecākajās klasēs“ tiek pētīta Projektu metodes ietekme uz sociālo mācīšanos grupu darba ietvaros un ietekme efektīvākai vācu valodas apguvei. Šāds diplomdarba temats tika izvēlētas, jo projektu iesaiste mācību procesā iezīmē jaunu tendenci skolas attīstībā attiecībā uz tradicionālajām mācību metodēm, kā arī ir vērsta uz mūsdienu sabiedrības izaicinājumiem darba tirgū. Diplomdarbs ietver divas daļas – teorētisko un praktisko. Teorētiskā daļa sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek skaidrots projektu metodes jēdziens dažādos aspektos un tās nozīme šodienas skolas sistēmā. Nākošā nodaļa sniedz detalizētāku pārskatu par svarīgākajiem projektu stundas pamatelementiem. Pēdējā teorētiskajā nodaļā tiek analizētas projektu metodes stiprās un vājās puses. Praktiskā daļa atspoguļo pedagoģisko pētījumu, tā aprakstu, kā arī skolēnu darba prezentāciju. Darba gaitā tika konstatēts, ka projektu metodes iesaiste mācību procesā sekmē skolēnus, sociālās kompetences pilnveidei, kā arī veicina patstāvīgu vielas apguvi.en_US
dc.description.abstractZUSAMMENFASSUNG In der vorliegenden Diplomarbeit „Einsatz der Projektmethode im DaF-Unterricht in der Oberstufe“ wurde die Einwirkung der Projektmethode zur Entwicklung des sozialen Lernens durch Teamarbeit und zur Intensivierung des deutschen Spracherwerbs untersucht. Dieses Thema der Diplomarbeit wurde ausgewählt, weil der Projekteinsatz im Unterricht im Bezug auf herkĻmmliche Unterrichtsmethoden eine neue Tendenz der schulischen Entwicklung bietet, die mehr in Verbindung mit den gesellschaftlichen Herausforderungen steht. Die Arbeit umfasst einen theoretischen und einen praktischen Teil. Der theoretische Teil besteht aus vier Kapiteln. Im ersten Kapitel des theoretischen Teils wird es sich mit der Deutung des Begriffs „Projekt“ beschäftigt und wird die Relevanz des Projektunterrichts im heutigen Schulsystem definiert. Das nächste Kapitel bietet nähere Betrachtung der wichtigsten Elemente des Projektunterrichts. Im letzten Kapitel des theoretischen Teils werden die Vorteile und Nachteile des Projektunterrichts einer Analyse untergezogen. Im praktischen Teil wurde die pädagogische Erprobung, wie auch ihre Beschreibung und Präsentation dargestellt. Im Laufe der Arbeit wurde festgestellt, dass durch den Einsatz der Projektmethode die SchŅler intensiver gefĻrdert werden, um Sozialkompetenz und selbstständiges Lernen bei der Projektarbeit zu entwickeln.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleProjektu metodes izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas vecākajās klasēsen_US
dc.title.alternativeThe use of the Project Method in German as a Foreign Language Lessons in the Senior Classes of the Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record