dc.contributor.author | Freimute, Inese | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:34Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14069 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11910 | |
dc.description.abstract | Izglītības sistēmas kvalitātei jāatbilst mūsdienu darba tirgus prasībām. Izglītības sistēmas modernizācija ir viens aktuāliem jautājumiem. Izglītības kvalitāti iespējams pilnveidot skolās datorizēti, ieviešot elektroniskā žurnāla sistēmu „e-klase”.
Maģistra darbs „Izglītības kvalitātes pilnveides iespējas Dundagas vidusskolā ieviešot e-klasi”.
Darba mērķis: noskaidrot, kādas ir izglītības kvalitātes pilnveides iespējas, ieviešot e- klasi.
Maģistra darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tiek skaidrots, kā var pilnveidot vispārizglītojošā skolā izglītības kvalitāti, izmantojot skolvadības sistēmu „e-klase”. Praktiski pētnieciskajā daļā tika veikti divi pētījumi- kvalitatīvie un kvantitatīvie pētījumi. Kvalitatīvajā pētījumā ar interviju palīdzību tiek noskaidrots, ko iegūst pedagogi, skolēni un vecāki, strādājot e-klases vidē. Kvantitatīvajā pētījumā ar aptaujas anketu palīdzību tiek noskaidrots respondentu (pedagogu, skolēnu, vecāku un vispārizglītojošo skolu administrācijas) viedoklis, pozitīvais un trūkumi e-klasē mācību procesa laikā. Iegūtie rezultāti parāda to, ka darbā ar e-klasi ir apmierināti mācību priekšmetu skolotāji, klases audzinātāji un skolu administrācijas, kā arī skolēni un vecāki saskata būtisku pozitīvu e-klases lomu izglītības procesā, lai gan e-klasi neizmanto visi skolēni un vecāki.
Pētnieciskajā daļā tika apstiprināta pieņemtā hipotēze, ka e-klases ieviešana palielina izglītības kvalitātes pilnveides iespējas Dundagas vidusskolā.
Atslēgvārdi maģistra darbā: izglītības kvalitāte, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, e-klase, kvalitatīvie un kvantitatīvie pētījumi, pedagogi, skolēni, vecāki. | en_US |
dc.description.abstract | Teaching quality in schools can be improved by introducing an electronic register system – „e – class”.
Master’s paper „Introducing e – class as means of improving teaching quality in Dundaga Secondary School”, author – Inese Namsone, assistant headteacher in education, teacher of Latvian and literature.
Objective of the paper : to study how the introduction of e – class can serve as means of improving teaching quality.
The master’s paper consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part explains how the teaching quality in a comprehensive school can be improved by applying the school management system „e – class”. Using an interview the research part finals out the benefits of working in the e – class environment for teachers, students and their parents. A questionnaire provides for respondents opinions ( teachers, students, parents, comprehensive school administration) on the positive and negative aspects of e – class in the teaching – learning process. The acquired results show the satisfaction of subject and class teachers and school administration working in the e – class environment. Students and parents see e – class as playing an entirely positive role in the teaching process. However, not all the students and parents use e – class.
Hypothesis : the introduction of e – class increases the possibilities of improving teachig quality in Dundaga Secondary School.
Key words : teaching quality, information and communication technologies, e – class, qualitative and quantitative research, teachers, students, parents. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Izglītības vadība | en_US |
dc.title | Izglītības kvalitātes pilnveides iespējas Dundagas vidusskolā ieviešot e-klasi. | en_US |
dc.title.alternative | Introduction of e-class as means of improving teaching quality. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |