Mācību metodes – sadarbības prasmju veicinātājas latviešu valodas stundās 4. klasē
Author
Jegorova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Mācību metodes – sadarbības prasmju veicinātājas latviešu valodas stundās 4. klasē” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm.
Pirmajā daļā tiek raksturota sadarbība, sadarbības prasmju jēdziens, tās nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās, kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību.
Otrajā daļā veikts pētījums, kurā apzināta reālā situācija sadarbības prasmju veicināšanā latviešu valodas stundās 4. klasē, analizēti pētījumā iegūtie dati. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorētiskā literatūras analīze, anketēšana, novērošana, izmēģinājumdarbība.
Diplomdarba apjoms ir 51 lapaspuse. Darbā ietilpst 6 attēli, 13 tabulas, 30 literatūras avoti, 9 pielikumi. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem.
Atslēgvārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, mācību metodes, latviešu valoda. Graduation paper „Scholastic methods – cooperation skill promoters for form 4 at Latvian lessons” theoretical ground includes scientist conclusions of educational theory and psychology on cooperation and cooperation skills.
At first part of graduation paper cooperation itself, the idea of cooperation skills, its importance at learning process is being described, as well as identified learning methods, that improve development of cooperation skills.
The second part of graduation paper consists of research to gather information on real life situation of promoting cooperation skill for form 4 at Latvian lessons and to analyze data gained during research.
Research done by following methods – analyse of theoretical literature, observation, test activities.
Graduation paper consists of 51 pages. Paper contains 6 pictures, 13 tables, 30 information sources, 9 attachments. Paper composed of introduction, two basic parts, conclusion, list of information sources and attachments.
Keywords: Cooperation, cooperation skills, learning methods, Latvian lessons.