Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorJegorova, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:36Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14243en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11922
dc.description.abstractDiplomdarba „Mācību metodes – sadarbības prasmju veicinātājas latviešu valodas stundās 4. klasē” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm. Pirmajā daļā tiek raksturota sadarbība, sadarbības prasmju jēdziens, tās nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās, kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību. Otrajā daļā veikts pētījums, kurā apzināta reālā situācija sadarbības prasmju veicināšanā latviešu valodas stundās 4. klasē, analizēti pētījumā iegūtie dati. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorētiskā literatūras analīze, anketēšana, novērošana, izmēģinājumdarbība. Diplomdarba apjoms ir 51 lapaspuse. Darbā ietilpst 6 attēli, 13 tabulas, 30 literatūras avoti, 9 pielikumi. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem. Atslēgvārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, mācību metodes, latviešu valoda.en_US
dc.description.abstractGraduation paper „Scholastic methods – cooperation skill promoters for form 4 at Latvian lessons” theoretical ground includes scientist conclusions of educational theory and psychology on cooperation and cooperation skills. At first part of graduation paper cooperation itself, the idea of cooperation skills, its importance at learning process is being described, as well as identified learning methods, that improve development of cooperation skills. The second part of graduation paper consists of research to gather information on real life situation of promoting cooperation skill for form 4 at Latvian lessons and to analyze data gained during research. Research done by following methods – analyse of theoretical literature, observation, test activities. Graduation paper consists of 51 pages. Paper contains 6 pictures, 13 tables, 30 information sources, 9 attachments. Paper composed of introduction, two basic parts, conclusion, list of information sources and attachments. Keywords: Cooperation, cooperation skills, learning methods, Latvian lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību metodes – sadarbības prasmju veicinātājas latviešu valodas stundās 4. klasēen_US
dc.title.alternativeTeaching/learning methods as promoters of cooperation skills in Grade 4 Latvian language lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию