Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorKrasone, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16863en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11961
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir skaitļu un matemātisko darbību apguve ar pasaku palīdzību 1.klasē. Darba mērķis ir pētīt, kādas iespējas sniedz skaitļu un matemātisko darbību apguve ar pasaku palīdzību. Darba pirmajā nodaļā tiek pētītas skolēnu vecumposma īpatnības saistībā ar pētāmo problēmu. Tiek analizētas dažādu pedagogu un psihologu atziņas par iztēli un tās veicinātājiem. Otrajā nodaļā tika izstrādāta pedagoģiskā izmēģinājuma darbības matemātikas programma izmantojot pasakas. Trešajā nodaļā tiek analizēta vecāku anketēšana un skolēnu pārbaudes darbu rezultāti. Darba gaitā apstiprinājās izvirzītais pētījuma jautājums, ka mērķa sasniegšana var notikt tad, ja skolotājs pazīst bērna vecumposma likumsakarības un izmanto atbilstošas pasakas. Darba apjoms: 99.lpp. Atslēgas vārdi: iztēle, pasaka, vizualizācija, stundas saturs, matemātikas programmaen_US
dc.description.abstractThe theme of the diploma work is the teaching of numbers and mathematical operations with the help of fairy -tales in the grade 1. The purpose of the diploma work is to research how to use fairy- tales at lessons to teach numbers and mathematical operations. In the first part of the diploma work there has been researched the specific characters of the age of the pupils in connection with the subject being researched. There have been analysed the statements of teachers and psychologists about the imagination and its promoter. In the second part there has been worked out program for teaching mathematics using fairy-tales. In the third part there has been analized the survey of the parents and the results ot the tests of the pupils. In the course of the work it has been confirmed that the learning results can be reached if the teacher knows the distinguishing features of the age of the pupils and uses appropriate methods of teaching. The volume of the work consists of 99 pages. Keywords:fantasy, fairy-tale, visualization, the content of the lessons, the mathematics program.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkaitļu un matemātisko darbību apguve ar pasaku palīdzību 1.klasēen_US
dc.title.alternativeAcquisition of numbers and mathematical operations with the help of fairy-tales in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record