Show simple item record

dc.contributor.advisorMaslo, Irinaen_US
dc.contributor.authorIvanovs, Konstantīnsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16887en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11962
dc.description.abstractMaģistra darbs: Informatīvo tehnologiju izmantošana speciālo priekšmetu apguves procesā radušos grūtību pārvarēšanai aktivizējot profesionālo skolu studentu izziņas darbību. Pētījuma aktualitāte: veicināt studentu profesionālo zināšanu un iemaņu apguves grūtību problēmas risinājumu, mācību procesā izmantojot informatīvās datortehnoloģijas tā, lai tās veicinātu un stimulētu viņu radošo procesu attīstību, t. i., lai šīs tehnoloģijas tiktu izmantotas kā pētīšanas instruments. Lai sasniegtu pētījuma mērķi – atklāt vidējo profesionālo skolu studentu profesionālo iemaņu apguves grūtību pārvarēšanas iespējas, aktivizējot viņu izziņas darbību, šim nolūkam izmantojot modernās informatīvās datortehnoloģijas izglītībā – tika veikts teorētiskais un empīriskais pētījums. Tika pētīta moderno informatīvo un datortehnoloģiju nozīme profesionālo zināšanu un iemaņu apguves grūtību pārvarēšanā, aktivizējot studentu izziņas spējas. Maģistra darba apjoms – 169 lpp., kas ietver ievadu, 3 daļas, nobeigumu, bibliogrāfiju ar 316 avotiem un 5 pielikumus. Atslēgas vārdi: grūtības profesionālo zināšanu apguvē, izziņas spēju aktivizēšana, informatīvās un komunikācijas tehnoloģijas profesionālajā izglītībā, profesionālās izglītības problēmu risināšana izmantojot informatīvās un datortehnoloģijas.en_US
dc.description.abstractMaster degree paper : Information Technology The use of special items incurred in the process of learning difficulties activating the vocational school students' cognitive functioning. The research urgency is to facilitate a solution of a problem of overcoming of difficulties at students in development of professional knowledge and skills by application of computer technologies in training so that the computer promoted stimulation and facilitation of their creativity processes’ development, i.e. these technologies will be used as the research tool. To achieve the objective of research – to open possibilities of overcoming difficulties in mastering of professional skills and abilities by students of average professional establishments by promoting of their informative activity in the conditions of mastering by modern information computer technologies in education – theoretical and empirical researches have been conducted. Research has studied a role of ICT technologies in overcoming of difficulties at development of students’ professional knowledge and abilities by promoting of their cognitive abilities. Working volume is 169 pages including introduction, 3 parts, conclusion, bibliography with 316 sources and 5 enclosures. Keywords: difficulties in reception of professional knowledge, promoting of informative abilities, ICT in vocational training, the decision of problems of vocational training by means of ICT application.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformatīvo tehnoloģiju izmantošana speciālo priekšmetu apguves procesā radušos grūtību pārvarēšanai aktivizējot profesionālo skolu studentu izziņas darbībuen_US
dc.title.alternativeUse of information tehnology in teaching people with special educational needs and difficulties in acquiring professional knowledge and skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record