Tikumisko vērtību aktualizācijas iespējas K.Skalbes pasakas „Kaķīša dzirnaviņas” iepazīšanās stundās 3. klasē
Author
Asmonaviča, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Tikumisko vērtību aktualizācijas iespējas K. Skalbes pasakas „Kaķīša dzirnavas” iepazīšanas stundās 3. klasē” mērķis ir izzināt, kādas ir vērtību aktualizācijas iespējas 3. klasē, izmantojot Kārļa Skalbes pasaku „Kaķīša dzirnavas”.
Darbs sastāv no ievada, četrām teorētiski pētnieciskajām daļām, praktiskās pētnieciskās daļas, nobeiguma un pielikumiem.
Teorētiskajā daļā apkopota un analizēta informācija par vērtībām, izanalizēta Kārļa Skalbes pasaka „Kaķīša dzirnavas”.
Praktiskajā daļā, izstrādātas darba lapas, tās izmēģinātas mācību stundās, veikta anketēšana. Iegūtā informācija apkopota un analizēta. The aim of the Bachelor Paper „The opportunities of actualization of the virtuous values in the fairy tale „The Kitten’s Mill” in the introductory classes of the third grade is to research the ways of actualizing the values in the third grade, by using the fairy tale „The Kitten’s Mill “ by Kārlis Skalbe.
The Paper consists of the introduction, four theoretical research parts, a practical research part, the conclusion and the attachments.
In the theoretical part the information about the values is gathered and analyzed; as well the fairy tale “The Kitten’s Mill” by Kārlis Skalbe is analyzed.
In the practical part, there are worksheets worked out, which are tested in the lessons. A questionnaire is carried out and the acquired information is collected and analyzed.