Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAsmonaviča, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17615en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11980
dc.description.abstractDiplomdarba „Tikumisko vērtību aktualizācijas iespējas K. Skalbes pasakas „Kaķīša dzirnavas” iepazīšanas stundās 3. klasē” mērķis ir izzināt, kādas ir vērtību aktualizācijas iespējas 3. klasē, izmantojot Kārļa Skalbes pasaku „Kaķīša dzirnavas”. Darbs sastāv no ievada, četrām teorētiski pētnieciskajām daļām, praktiskās pētnieciskās daļas, nobeiguma un pielikumiem. Teorētiskajā daļā apkopota un analizēta informācija par vērtībām, izanalizēta Kārļa Skalbes pasaka „Kaķīša dzirnavas”. Praktiskajā daļā, izstrādātas darba lapas, tās izmēģinātas mācību stundās, veikta anketēšana. Iegūtā informācija apkopota un analizēta.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor Paper „The opportunities of actualization of the virtuous values in the fairy tale „The Kitten’s Mill” in the introductory classes of the third grade is to research the ways of actualizing the values in the third grade, by using the fairy tale „The Kitten’s Mill “ by Kārlis Skalbe. The Paper consists of the introduction, four theoretical research parts, a practical research part, the conclusion and the attachments. In the theoretical part the information about the values is gathered and analyzed; as well the fairy tale “The Kitten’s Mill” by Kārlis Skalbe is analyzed. In the practical part, there are worksheets worked out, which are tested in the lessons. A questionnaire is carried out and the acquired information is collected and analyzed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTikumisko vērtību aktualizācijas iespējas K.Skalbes pasakas „Kaķīša dzirnaviņas” iepazīšanās stundās 3. klasēen_US
dc.title.alternativePossibilities of actualizing the moral values at lessons devoted to getting acquainted with the fairy-tale „Kaķīša dzirnaviņas” by K.Skalbe in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige