Show simple item record

dc.contributor.advisorDaiktere, Inetaen_US
dc.contributor.authorPileniece, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:44Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17809en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11987
dc.description.abstractEvitas Pilenieces izstrādātā maģistra darba tēma - izglītības mārketinga iespēju izpēte X* vispārējās izglītības iestādē. Studējot teorētisko literatūru par mārketingu, darba autore secina, ka mārketings izglītības iestādēm ir iespēja, kā papildus līdzeklis mērķu sasniegšanai, informējot vecākus, skolēnus un sabiedrību, tas nozīmē - nepārtraukti sekot līdzi pakalpojuma ņēmēju vajadzību un to vēlmju izmaiņām, un meklēt veidus, kā piesaistīt arvien jaunus pakalpojuma ņēmējus. Maģistra darba mērķis ir : Izpētot esošo X* izglītības iestādes pakalpojuma ņēmēju vajadzības, analizējot X* izglītības iestādes piedāvājuma iespējas, izstrādāt priekšlikumus X* izglītības iestādes attīstības perspektīvai. Kā liecina pētījuma rezultāti, X* skolas direktoram nepieciešams noteikt tirgvedības budžetu, kas palīdzētu veidot un plānot tirgvedības komunikācijas. Atslēgas vārdi: izglītības mārketings, plašsaziņas līdzekļi, reklāma.en_US
dc.description.abstractThe Master’s Paper theme developed by Evita Pileniece is The Analysis of the Potential of Education Marketing at the General Education Institution X. Having studied the theoretical literature about marketing, the author hypothesizes that marketing for educational institutions provides opportunity, as an additional tool to achieve the objective of informing parents, students and the public about the school and what the school offers. This means- continuously following and understanding the needs of the school’s customers, understanding how those needs and desires change and fluctuate over time, and seeking ways to engage a new customer base. The goal of this Master’s Paper is: Researching the existing X* educational institution’s customer needs Analyzing the X* educational institution’s services potential, to develop a proposal for the school’s development perspective. As the research results suggest, the school director must develop a marketing budget that helps develop and plan the marketing communications at the educational institution. Key words: education marketing, mass media, advertisement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIzglītības mārketinga iespēju izpēte X visparējā izglītības iestādē.en_US
dc.title.alternativeThe analysis of the potential of education marketing at the general education institution X.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record