Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardisen_US
dc.contributor.authorKampe, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18923en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12005
dc.description.abstractLatvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļas Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. kursa studentes Karīnas Kampes (Stud. apl. Nr. kk08424) diplomdarbā „Ceļa zīme kā grafiskā dizaina produkts” tiek pētīta problēma, kas ietver sevī zīmju neskaidru un neuztveramu izveidi. Darba teorētiskajā daļā tiek apzināta teorētiskā bāze par piktogrammām, krāsām, kompozīciju un tās principiem, ceļa zīmju un piktogrammu vēsturisko attīstību. Darba empīriskajā daļā tiek analizēti dizaina paraugi par mūsdienu brīdinājuma ceļa zīmēm lielākajās pasaules valstīs pēc to iedzīvotāju skaita. Diplomdarba empīriskās daļas izstrādes laikā tika gūta atbilde uz izvirzīto hipotētisko jautājumu - vai lielāko pasaules valstu brīdinājuma ceļa zīmēs tiek izmantoti svarīgākie veiksmīgas kompozīcijas principi? Vai tās ir viegli uztveramas? Pēc empīriskā pētījuma analīzes var secināt, ka kopumā veidotajās brīdinājuma zīmēs ir ievēroti galvenie kompozīcijas principi, panākot to ātru un vieglu uztveramību. Diplomdarba radošajā daļā tiek izstrādāts gala produkts- korporatīvā identitāte ceļa zīmju ražotnes firmai „Uno”.en_US
dc.description.abstractThe University of Latvia ,The Faculty of Education, Psychology and Art, Department of Educations sciences, Professional Arts bachelors study programme, 4th course students Karīna Kampe (Student cards number kk08424) diploma work "Road sign as a prodact of a graphic design" has been researched the problem, what includes missunderstandanding of signs. On the academic part of the work there has been studied theoretical bases of pictogramms, colors, composition and its principles, road sign and pictogramm historical evolution. On the empiric part of the work there has been analysed samples of warning road sign design today in one of the biggest countries in the world after number of inhabitants. Empiric part of diploma work has been found an answer to hypothetical question - Are the biggest countries in the world using important principles for successful composition of warning road signs? Is it easy to understand warning sign? As a result of research author has concluded that generaly composition principles are considered in warning signs and they are easy to undersnand. On the creative part of diploma work there has been made a brand book of road and traffic sign company "UNO".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMākslas zinātneen_US
dc.titleCeļa zīme kā grafiskā dizaina produktsen_US
dc.title.alternativeRoad sign as a product of graphic designen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record