Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19874en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12018
dc.description.abstractVērtību jautājumi caurauž visas dzīvesdarbības sfēras, tai skaitā arī izglītību. Skolotāji un viņu vērtību sistēma ir daļa no izglītības procesa. Maģistra darbs izstrādāts ar mērķi noskaidrot un izpētīt skolotāju profesionālās vērtības. Pētījums tika veikts, izmatojot gadījuma izpētes metodi, izmantojot no aptaujas anketām, intervijām un novērojumiem iegūtos datus. Pētījuma rezultāti atklāj, ka skolotājiem nozīmīgākās profesionālās vērtības ir atbildība, cieņa, godīgums, zināšanas, uzticēšanās, pilnveide. Liela daļa no tām ietilpst profesionāli afektīvo vērtību kategorijā, turklāt, profesionāli afektīvās vērtības ir nozīmīgas arī personīgajā dzīvē. Rezultāti liecina, ka skolotāju profesionālās vērtības ir pakļautas arī ārējiem faktoriem. Rezultāti var tikt izmantoti kursos skolotāju profesionālai pilnveidei, izaugsmei, refleksijai.en_US
dc.description.abstractValue issues can be encountered in all fields of life, and education is no exception. Teachers and their value system are a part of education process. The aim of the Master’s thesis was to understand and study teachers’ professional values. A case study was carried out using data collected by questionnaires, interviews and observations. The results of study reveal that the most significant teachers’ professional values are responsibility, respect, honesty, knowledge, confidence, development. A large number of the learnt values are in the category of professional affective values; what is more, these affective values are important for teachers also in their personal lives. The results show that teachers’ Professional values can be influenced by external factors. The results can be used in courses for teachers’ professional development, growth and reflection.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāja profesionālās vērtības.en_US
dc.title.alternativeTeachers' Professional Values.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record