Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērikaen_US
dc.contributor.authorMeļņikova, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:56Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20101en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12024
dc.description.abstractVecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Svetlana Meļņikova Zinātniskais vadītājs: Mag. Paed. Lektore Ērika Lanka Kvalifikācijas darbs: 53 lpp. ilustrēts ar 13 tabulām, 12 attēliem, uzskaitīti 30 bibliogrāfiskie nosaukumi. Kvalifikācijas darbs sastāv: Ievads. Pirmajā nodaļā analizēta loģiskas domāšanas attīstība. Otrajā nodaļā dots vecākā pirmsskolas posma bērnu personības raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta vecākā pirmsskolas vecuma loģiskās domāšanas attīstības veicināšanas mūsdienu pieredze. Ceturtajā nodaļā aprakstīta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanās attīstības eksperimentāla pārbaude. Atslēgas vārdi: LOĢISKĀ DOMĀŠANA, ATTĪSTĪBA, ANALĪZE, SINTĒZE, SERIĀCIJA. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstību veicina šādi paņēmieni: -analīze, -salīdzināšana, -sintēze, -apkopojums, -seriācija.en_US
dc.description.abstractAccelerating of the Development of Logical Thinking of Preschool Age Children in Preschool. Author: Svetlana Melnikova Scientific director: Lecturer Mag. Paed. Erika Lanka Qualifying work: 53 pages, illustrated by 13 tables, 12 pictures, used 30 bibliographic items. Qualifying work consists of: Introduction. First part which analyzes development of logical thinking. Second part which gives characteristics of preschool age children. Third part which analyzes development of nowadays experience of logical thinking of preschool age children. Fourth part which describes experimental verification of logical thinking of elder preschool age children. Key words: LOGICAL THINKING, DEVELOPMENT, ANALYSIS, SYNTHESIS, SERIATION. The hypothesis confirmed during study: the logical thinking of elder preschool age children is promoted by the following: -analysis, -comparison, -synthesis, -summery, -seriation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeAccelerating of the development of logical thinking of preschool age children in preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record