Show simple item record

dc.contributor.advisorMalzubre, Guntaen_US
dc.contributor.authorKalniete, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:58Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20874en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12038
dc.description.abstractMaģistra darba temats „Audzinātāja darbības novērtēšanas pilnveides iespējas vispārizglītojošajās skolās” izvēlēts, jo skolās lielāka uzmanība tiek pievērsta skolotāju profesionālās kvalifikācijas novērtēšanai, bet audzinātāja darbība tiek uzskatīta par sekundāru, līdz ar to zemākā kvalitātē ir tās novērtēšana. Darba mērķis ir izpētīt audzinātāja darbības novērtēšanas problēmas, iepazīstoties ar literatūras avotiem un veicot pētījumu par audzinātāju attieksmi pret savas profesionālās darbības novērtēšanu, tās lietderību un iespējām to uzlabot. Iegūtā informācija apkopota, izanalizēta, izstrādāti secinājumi un ieteikumi dažādiem vadības līmeņiem: valsts, skolas un audzinātāja līmenī. Lielākās problēmas audzinātājiem rada laika trūkums un motivācijas trūkums, skolas vadība neizmanto pozitīvos novērtēšanas aspektus, valsts līmenī nepieciešams mainīt atalgošanas sistēmu. Atslēgas vārdi: vadība, audzinātāja darbība, novērtēšana.en_US
dc.description.abstractIn schools more attention is paid to subject teachers’ professional skills evaluation, class teachers’ activities are considered to be secondary. That is why master paper theme „Improvement of class teacher evaluation in general education schools” is so important. The aim of the master paper is to find solutions for improving class teachers’ evaluation. The objectives are to study and analyze the relevant literature and results of research on class teachers’ attitude and self-assessment of professional competences. The recommendations for policy makers, school management and class teachers are work out to solve some problems mentioned in research – class teacher are overloaded, there is lack of motivation, school management does not use positive aspects of the evaluation, remuneration system needs improvement. Key words: management, class teacher activities, evaluation. -en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleAudzinātāja darbības novērtēšanas pilnveides iespējas vispārizglītojošās skolās.en_US
dc.title.alternativePossibilities of Improving Classroom Teaching Assessment in Primary Schools.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record