dc.contributor.advisor | Malzubre, Gunta | en_US |
dc.contributor.author | Kalniete, Madara | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:58Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 20874 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12038 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba temats „Audzinātāja darbības novērtēšanas pilnveides iespējas vispārizglītojošajās skolās” izvēlēts, jo skolās lielāka uzmanība tiek pievērsta skolotāju profesionālās kvalifikācijas novērtēšanai, bet audzinātāja darbība tiek uzskatīta par sekundāru, līdz ar to zemākā kvalitātē ir tās novērtēšana.
Darba mērķis ir izpētīt audzinātāja darbības novērtēšanas problēmas, iepazīstoties ar literatūras avotiem un veicot pētījumu par audzinātāju attieksmi pret savas profesionālās darbības novērtēšanu, tās lietderību un iespējām to uzlabot.
Iegūtā informācija apkopota, izanalizēta, izstrādāti secinājumi un ieteikumi dažādiem vadības līmeņiem: valsts, skolas un audzinātāja līmenī. Lielākās problēmas audzinātājiem rada laika trūkums un motivācijas trūkums, skolas vadība neizmanto pozitīvos novērtēšanas aspektus, valsts līmenī nepieciešams mainīt atalgošanas sistēmu.
Atslēgas vārdi: vadība, audzinātāja darbība, novērtēšana. | en_US |
dc.description.abstract | In schools more attention is paid to subject teachers’ professional skills evaluation, class teachers’ activities are considered to be secondary. That is why master paper theme „Improvement of class teacher evaluation in general education schools” is so important.
The aim of the master paper is to find solutions for improving class teachers’ evaluation. The objectives are to study and analyze the relevant literature and results of research on class teachers’ attitude and self-assessment of professional competences.
The recommendations for policy makers, school management and class teachers are work out to solve some problems mentioned in research – class teacher are overloaded, there is lack of motivation, school management does not use positive aspects of the evaluation, remuneration system needs improvement.
Key words: management, class teacher activities, evaluation.
- | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Izglītības vadība | en_US |
dc.title | Audzinātāja darbības novērtēšanas pilnveides iespējas vispārizglītojošās skolās. | en_US |
dc.title.alternative | Possibilities of Improving Classroom Teaching Assessment in Primary Schools. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |