Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorAndrejeva, Valentīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:01Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21833en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12061
dc.description.abstractValentīna Andrejeva „Miniprojekti krievu valodas kā svešvalodas stundās 6.klasē” Diplomdarba temata izvēli sekmēja tas, ka autorei bija interesanti noskaidrot, kādā mēra miniprojektu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās 6. klasē ietekmē runātprasmju veidošanu. Tāpēc šī pētījuma mērķis – noskaidrot miniprojektu metodes izmantošanas iespējas runātprasmes (monologa) veidošanā krievu valodas stundās 6. klasē. Autore izvirzijusi sekojošus uzdevumus: •iepazīties ar psiholoģiski – pedagoģisko un metodisko literatūru; •izanalizēt mācību komplektā „ Здравствуй, это я!” 6. klasei iekļautos miniprojektus, izmantojot tos praksē; •piedāvāt metodiskos ieteikumus miniprojektu lietošanā runātprasmju veidošanā krievu valodas kā svešvalodas stundās; • intervēt 6. klases skolēnus. Pētījuma laikā tika secināts – miniprojektu metode sekmē runātprasmju veidošanu krievu valodas kā svešvalodas stundās kopā ar citām metodēm, kuras izmantotas mācību procesā. Atslēgas vārdi: projektu metode, miniprojekts, runātprasmeen_US
dc.description.abstractValentina Andrejeva Mini-Projects at the Lessons of Russian as a Foreign Language in the 6th Form The choosing of the topic of the diploma paper is encouraged by the fact that the author is interested in ascertaining how much exploiting of mini-projects at the lessons of Russian as a foreign language in the Form 6 has influence on the development of speaking skills. The aim of the reseach- to ascertain possibilities of using of mini-projects method to develop speaking skills at the lessons of Russian as a foreign language in the Form 6. The author has proposed the following tasks: oTo study psyhological-pedagogical and methodological literature; oTo analyze the mini-projects which are included in the teaching set „Здравствуй, это я!” for Form 6, exploiting them in practice; oTo propose methodological recommendations for using mini-projects in development of speaking skills at the lessons of Russian as a foreign language; oTo interview the students of Form 6. The conclusion was made- mini-projects method promotes the development of speaking skills at the lessons of Russian as a foreign language, used together with other methodes used in the teaching process. Key words: project method, mini-project, speaking skill.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMiniprojekti krievu valodas kā svešvalodas stundās 6.klasēen_US
dc.title.alternativeMini-Projects in the Lessons of Russian as a Foreign Language in Form 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record