Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorDzērve, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:05Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22674en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12091
dc.description.abstractTēma: Marijas Montesori pedagoģisko principu izmantošana sajūtu attīstībai trīs līdz četrus gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Vita Dzērve Kvalifikācijas darba vadītāja: lekt.,mag. paed., I. Šūmane Kvalifikācijas darba apjoms: 57 lpp.,16 attēli, 1 pielikums, 19 izmantoti literatūras avoti Pētījuma mērķis: izpētīt un praksē aprobēt M. Montesori pedagoģiskos principus trīs līdz četrus gadus veciem bērniem sajūtu attīstības veicināšanai. Darba pirmajā daļā analizēta M. Montesori pedagoģisko principu rašanās un tās būtība. M. Montesori pedagoģiskās darba vispārējas nostādnes. Parādītas bērna personiskās attīstības iespējas viņa paša darbībā atbilstoši viņa individualitātei. Otrajā daļā izpētīta M. Montesori pedagoģisko principu izmantošana grupā 3-4 gadu vecumā. M.Montesori didaktiskais materiāls, kas sekmīgāk attīsta sensorās spējas. Bērnu interesē pats darbošanās process. Trešajā daļā- novērojuma karšu analīze 5 mēnešu garumā, kā arī secinājumi. Ieteikumi vecākiem un pirmsskolas skolotājām. Atslēgas vārdi: M. Montesori pedagoģiskie principi, sajūtas, vecums 3-4 gadi.en_US
dc.description.abstractTheme: Pedagogical principles of Maria Montessori of the sense development for three – for years old children. The author of qualification work: Vita Dzerve Research work leader: paed. lekt. I. Sumane The size of qualification work: 57 pages, 16 pictures, 1 annex, 19 literature list The goal of research: to find out the methodic of Maria Montesori in application facility in developing feeling in preparatory school in junior preparatory age. In qualification work first part is analyzed ensue of M. Montesori methodic and its ens. The viewpoint of M. Montesori pedagogical work overall. Is showed children personal developmental facilities in its own afoot accordingly it individuality. In part two is researched the use of M. Montesori methodic in junior age group. M. Montesori didactic materials, which more successful develop sensor facilities. Children are interested in acting process by it self. In the part three- the analyses of observation card, during 5 month, and conclusions. The recommendations are for parents and teachers of preparatory school. Keywords: The methodic of M. Montesori, ability of sensor, feelings, age 3-4.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMarijas Montesori pedagoģisko principu izmantošana sajūtu attīstībai trīs līdz četrus gadus veciem bērniemen_US
dc.title.alternativePedagogical principles of Maria Montessori of the sense development for three - four years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record