Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorDeņisova, Maritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22880en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12109
dc.description.abstractDiplomdarbs ir uzrakstīts ar mērķi izpētīt veidus, kā paplašināt tehnikuma audzēkņu lietišķās angļu valodas vārdu krājumu, jo tehnikuma komerczinību studentiem jābūt labi apbruņotiem ar vārdu krājumu un terminu zināšanām lietišķajā angļu valodā. Kā pētījuma metodi autore izvēlējās darbības pētījumu. Pētījums tika veikts Rīgas Valsts Tehnikuma Balvu filiālē pētnieces prakses laikā 2012. gada pavasarī un rudenī.. Tika izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: testi studentu vārdu krājuma zināšanu noteikšanai, anketēšana studentu vajadzību izpētei un tests studentu mācīšanās stilu noteikšanai. Pētījumam bija sekojoši uzdevumi: literatūras izpēte, testu un anketu izveidošana, testēšana, anketēšana, stundu pilotēšana, kas, balstoties uz studentu vajadzībām, izveidotas par darba meklējumu un pieteikšanās tēmu. Atslēgas vārdi: lietišķā angļu valoda, lietišķās angļu valodas vārdu krājums, vajadzību analīze.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper is written to explore the ways of developing Vocational School students’ Business English vocabulary as the school commercial students need to be well-equipped with business-related words and terminology in English. The author chose an action research as a research method. The research has been carried out in Riga State Vocational School Balvi Branch during the teaching practice of the researcher in spring and autumn 2012. The methods of data collection used are: tests on the students’ Business English vocabulary knowledge, a students’ needs analysis questionnaire and a test on the learning styles. The following tasks were included: studying theoretical literature, designing and carrying out tests on vocabulary knowledge and learning styles, questionnaires on learners’ needs, the lessons on Job Search and Application, developed to meet the learners’ needs. Key words: Business English, Business English vocabulary, pre-experience learners, needs analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTehnikuma audzēkņu lietišķās angļu valodas vārdu krājuma pilnveideen_US
dc.title.alternativeBusiness Vocabulary Expansion for Vocational School Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record