Show simple item record

dc.contributor.advisorRiemere, Ingaen_US
dc.contributor.authorNarvaiša, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:10Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23118en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12125
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbā „Skolēnu pieredzes loma sociālo zinību teorijas apguvē pamatskolā” apkopota, analizēta un ar pierādījumiem demonstrēta skolotāja profesionālās darbības kompetences pilnveide. Šī darba pierādījumos apskatīti un analizēti piemēri no sociālo zinību stundām 7.- 9.klasē, kurās teorijas apguvē par pamatu tiek izmantota skolēnu esošā vai iegūtā pieredze. Darbam izvirzīti divi mērķi: Izpētīt piemērus skolēnu pieredzes izmantošanai teorijas apguvē sociālajās zinībās un izmantot tos sociālo zinību stundās 7.- 9. klasē Latvijas Universitātes pedagoģisko prakšu laikā. Apkopot un analizēt profesionālās darbības piemērus sociālo zinību stundās no 7.- 9.klasei. Prakses laikā pierādījās, ka pieredzes izglītības pieeja var tikt efektīvi izmantota sociālo zinību teorijas apguvē. Lai izpētītu ietekmi ilgtermiņā ir jāveic plašāka un dziļāka pētniecība ilgākā laika posmā. Atslēgvārdi: pieredzes izglītība, mācību metodes, vērtēšanaen_US
dc.description.abstractThere in teacher’s portfolio “Role of students’ experience in the acquisition of theory of social studies in basic school” improvement of teacher’s professional work competences are collected, analyzed and proved. Examples from social science lessons grade 7th-9th, where theories are based on experiential learning approach, are used in evidence part. Two goals are defined for teacher’s portfolio: Explore examples of experiential learning approach in social studies and practice them in grades 7th – 9th during praxis of University of Latvia. Collect and analyze examples of professional work in subject of social science for grade 7th -9th. Experience of the praxis shows that experiential learning is an effective approach to acquire theories in subject of social science. To explore long-term influence of experiential learning further research is required. Key words: experiental learning, teaching methods, evaluationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu pieredzes loma sociālo zinību teorijas apguvē pamatskolā (Skolotāja pieredzes darbs)en_US
dc.title.alternativeRole of students’ experience in the acquisition of theory of social studies in basic school (Teacher’s Portfolio)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record