Virzītā mācīšanās fizikas apguvē vidusskolā
Author
Čudare, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzērve, Uldis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs "Virzītā mācīšanās fizikas apguvē vidusskolā" izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrā sadarbībā ar LU Fizikas un matemātikas fakultāti. Darba apjoms 32 lpp. kopapjomā satur ievadu (1 lpp.), divas daļas (11 lpp. un 14 lpp.), nobeigumu (1 lpp.), kā arī izmantotās informācijas avotu sarakstu (10 avoti) un pielikumu ( 3 vienības).
Diplomdarbā aplūkota virzītās mācīšanās metodes izmantošana fizikas kursa Ķermeņu kustības tēmas ietvaros ar mērķi attīstīt skolēniem algoritmiskas prasmes un pielietot tās vispārīgām situācijām.
Diplomdarba galvenais rezultāts ir fizikas priekšmeta tēmai izstrādātie stundu izvērstie plāni, izmantojot virzīto mācīšanās metodi. Diploma thesis "Gradual release of responsibility in high school" developed at the University of Latvia in Faculty of Education, Psychology and the Arts in the Teaching adult education centre, in cooperation with the Faculty of Physics and mathematics. The amount of work, p. 32. total content contains prelude (1 p.), two parts (11 p. and 14 p.), final (1 p.), as well as the list of sources of information (10 sources) and attachment (3 units).
Method of Gradual release of responsibility has been explored in the course of physics topic with the aim to develop students algorithmic skills and apply them to the General situations.
The main result of the Diploma is by using the method of gradual release of responsibility develop detailed lesson plan to realize the physics subject theme.