Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margaritaen_US
dc.contributor.authorGruberte, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:14Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23179en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12143
dc.description.abstractPētījuma „5.klases mazākumtautību skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās” aktualitāti noteica nepieciešamība rast iespēju tās pilnveidot didaktiski pareizi un mērķtiecīgi. Pētījuma mērķis ir pilnveidot 5. klases mazākumtautību skolēnu ortogrāfijas prasmes latviešu valodas stundās, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktiķu pieredzi un analizējot reālās konstatētās ortogrāfiskās problēmas skolēnu rakstu valodā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, autore teorētiski un praktiski analizēja 5.klases mazākumtautību skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās. Izmēģinājumdarbības gaitā tika pārbaudīta un pierādīta kā efektīva vārda semantiskā tēla metode, kā arī izstrādāti metodiski ieteikumi tās izmantošanai skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanai latviešu valodas stundās. Atslēgvārdi: ortogrāfija, ortogramma, latviešu valoda, semantiskais tēls.en_US
dc.description.abstractThe current study „ Possibilities of the improvement of orthographic skills of the 5th class minority pupils at Latvian language classes” was dictated by the necessity to find a possibility to develop them in a didactically correct and purposeful way. The goal of the study was to improve the orthographic skills of the 5th class minority pupils at Latvian language classes based to the present experience of the language teaching experts and by analysing the actual identified orthographic problems in the pupils’ written works. In order to reach the goal of the study, the author analysed possibilities of the improvement of orthographic skills of the 5th class minority pupils at Latvian language classes in both ways, theoretically and practically. During the pilot lesson, the effectiveness of a method of the semantic image of a word was tested and proved, as well as methodological recommendations were developed for its application in order to improve orthographic skills of the pupils at Latvian language classes. Keywords: orthography, orthogramm, Latvian language, semantic imageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title5.klases mazākumtautību skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativePossibilities of improving spelling skills of Grade 5 minority pupils at Latvian lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record