Skaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtas pilnveidošanai mūzikas stundās
Author
Osipova, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: skaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtas pilnveidošanai mūzikas stundās.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas un secinājumiem.
Darba ievadā tiek pamatota izvēlētās tēmas nozīmība. Darba teorētiskās daļas izstrādē izmantoju vairāku autoru atziņas par ritmu un ritma izjūtas pilnveidošanas iespējām mūzikas stundās, kā arī par skaņu rīkiem, to iedalījumu un izmantošanas iespējām ritma izjūtas pilnveidošanā.
Praktiskajā daļā tiek praktiski noteikts, kādas ir iespējas ritma izjūtas pilnveidošanai ar skaņu rīku palīdzību, vai skaņu rīku izmantošana palīdz pilnveidot jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtu.
Tiek apkopoti un analizēti rezultāti.
Darba nobeigumā var secināt, ka regulāra dažādu skaņu rīku izmantošana mūzikas stundās sākumskolā veicina skolēnu ritma izjūtas pilnveidošanu.
Atslēgvārdi: ritms, ritma izjūta, jaunākā skolas vecuma bērns, skaņu rīki. Thesis title: Sound instruments for improving the younger school children’s sense of rhythm at music lessons
Thesis consists from introduction, teoretical part, practical part and conclusions.
The introduction is based on the importance of the chosen topic.
In theoretical part examines several authors knowledge of the rhythms and sense of rhythm improvement possibilities in music lessons, as well as sound instruments, divizions of sound instruments and possibilities from sound instruments, which could improve sense and rhythm development.
In the practical part is virtually defined the possibilities of improving the sense of rhythm with the sound instruments, either sound instruments usage, helps develop, younger school children sense of rhythm.
Results of thesis are summarized and analyzed.
At the end of thesis, author concludes, that regular use of various sound instruments in music lessons, in primary school, promotes children’s sense of rhythm development.
Keywords: rhythm, sense of rhythm, the younger school children, sound instruments