Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligitaen_US
dc.contributor.authorOsipova, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:15Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23208en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12149
dc.description.abstractDarba nosaukums: skaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtas pilnveidošanai mūzikas stundās. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas un secinājumiem. Darba ievadā tiek pamatota izvēlētās tēmas nozīmība. Darba teorētiskās daļas izstrādē izmantoju vairāku autoru atziņas par ritmu un ritma izjūtas pilnveidošanas iespējām mūzikas stundās, kā arī par skaņu rīkiem, to iedalījumu un izmantošanas iespējām ritma izjūtas pilnveidošanā. Praktiskajā daļā tiek praktiski noteikts, kādas ir iespējas ritma izjūtas pilnveidošanai ar skaņu rīku palīdzību, vai skaņu rīku izmantošana palīdz pilnveidot jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtu. Tiek apkopoti un analizēti rezultāti. Darba nobeigumā var secināt, ka regulāra dažādu skaņu rīku izmantošana mūzikas stundās sākumskolā veicina skolēnu ritma izjūtas pilnveidošanu. Atslēgvārdi: ritms, ritma izjūta, jaunākā skolas vecuma bērns, skaņu rīki.en_US
dc.description.abstractThesis title: Sound instruments for improving the younger school children’s sense of rhythm at music lessons Thesis consists from introduction, teoretical part, practical part and conclusions. The introduction is based on the importance of the chosen topic. In theoretical part examines several authors knowledge of the rhythms and sense of rhythm improvement possibilities in music lessons, as well as sound instruments, divizions of sound instruments and possibilities from sound instruments, which could improve sense and rhythm development. In the practical part is virtually defined the possibilities of improving the sense of rhythm with the sound instruments, either sound instruments usage, helps develop, younger school children sense of rhythm. Results of thesis are summarized and analyzed. At the end of thesis, author concludes, that regular use of various sound instruments in music lessons, in primary school, promotes children’s sense of rhythm development. Keywords: rhythm, sense of rhythm, the younger school children, sound instrumentsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkaņu rīki jaunākā skolas vecuma bērnu ritma izjūtas pilnveidošanai mūzikas stundāsen_US
dc.title.alternativeSound instruments for improving the younger school children’s sense of rhythm at music lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record