Show simple item record

dc.contributor.advisorZariņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorCipulis, Dainisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23508en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12156
dc.description.abstractDiplomdarbs „Dabas ainava 9.klases ģeogrāfijas kursā” veltīts dabas ainavas problemātikai 9.klases ģeogrāfijas kursā. Tajā aplūkots kā Latvijas dabas ainavu kā ģeogrāfisku jēdzienu uztver 9. klases, pamatskolas pēdējās klases audzēkņi, kā mācību procesā mainās zināšanas, prasmes un iemaņas, apgūstot šo tēmu. Autors, ģeogrāfijas un vēstures skolotājs, ar piemēriem no savas prakses centies parādīt kā dabas ainava, tās procesi var kalpot kā motivējošs elements Latvijas dabas ģeogrāfijas kursa apgūšanā. Detalizēti iztirzāta stunda, kurā mācītas Latvijas reģionu dabas ainavas īpatnības un izdarīti secinājumi par Latvijas dabas ainavu kopumā. Autors iepazīstina ar savu metodisko pieeju Latvijas dabas ainavas mācīšanā. Atslēgas vārdi: Latvijas dabas ainava, skolēnu motivācija, pusaudžu psiholoģija.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper ”Natural Landscape in Geography Course in grade 9” is dedicated to problems of natural landscape in Geography course of form 9. It examines how the natural landscape of Latvia as a geographic concept is perceived by the students of form 9, senior class students of primary school, how knowledge and skills change in the study process acquiring this theme. The author, a geograpgy and history teacher, has tried to demonstrate how natural landscape, its processes can serve as a motivating element in acquiring the natural geography course of Latvia with examples from his work. A lesson which deals with peculiarities of the natural landscape of the regions of Latvia has been examined in detail and conclusions made about the natural landscape of Latvia in general. The author acquaints with his methodological approach in teaching the natural landscape of Latvia. Key words: natural landscape of Latvia, teenagers’ psychology, students’ motivationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDabas ainava 9.klases ģeogrāfijas kursāen_US
dc.title.alternativeNature landscape in the geography course in Grade 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record