Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorHofmane, Irisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23933en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12169
dc.description.abstractDarba tēma ir „Mūzikas un iztēles izmantošana matemātisko spēju attīstīšanā pamatskolā”. Darbā tiek pētītas matemātikas un mūzikas kopsakarības radošumā. Pētījuma mērķis ir izpētīt mūzikas un iztēles ietekmi uz matemātisko domāšanu un radošumu, skaidrojot un analizējot jēdzienus „iztēle” un „spējas”, pārbaudot praksē mūzikas un iztēles ietekmi uz matemātisko spēju attīstīšanu. Darbā izmantota teorētiskā metode, empīriskās metodes, kā pedagoģiskais novērojums, aptaujas, konstatējošais eksperiments, skolēnu darbu analīze, video ieraksti. Pētījuma gaitā secināts, ka matemātiskās spējas pozitīvi korelē ar dažādu mūzikas lietojumu un skolēnu patstāvīgo radošo iztēli mūzikā. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām ar 10 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un 8 pielikumiem ar CD.en_US
dc.description.abstractThe topic of the research is application of music and imagination for mathematical capabilities development purposes in primary school. The research explores the relations of mathematics and music from their creative aspect. The research goal is to study the impact of music and imagination on mathematical thinking and creativity, interpreting and analysing the notions “imagination” and “capabilities”, putting to the test the influence of music and imagination on developing mathematical capabilities. The following tools were used for this research: theoretic method, empiric methods, pedagogical observations, surveys, establishing experiment, analysis of pupils’ performance, video recordings. The research led to conclusions that mathematical capabilities have positive correlation with various applications of music and pupils’ independent creative imagination in music. The research consists of introduction, 4 chapters having.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMūzikas un iztēles izmantošana matemātisko spēju attīstīšanā pamatskolāen_US
dc.title.alternativeThe use of music and imagination in developing mathematical skills in basic schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record