Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Valentīnaen_US
dc.contributor.authorUldriķe, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28425en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12216
dc.description.abstractVārdu krājums ir būtisks svešvalodas elements. Tas ir pamats komunikācijai svešvalodā, jo bez vārdu krājuma nav iespējams sazināties. Tā kā skolēniem ir dažādi mācīšanās stili, ir svarīgi, lai viņi izmantotu atbilstošas metodes jaunās leksikas uzņemšanai. Lai palielinātu mācīšanās stilu efektivitāti vācu kā svešvalodas stundās, skolotājam ir jāņem vērā mācīšanās stilu paradigmas un jāizstrādā mācību stundas, kurās šī informācija tiek ņemta vērā. Tāpēc šajā darbā tiek pētīti dažādi mācīšanās stili, tipi un to klasifikācija. Tiek definēts un klasificēts vārdu krājums, apskatīti faktori, kas ietekmē vārdu krājuma apgūšanu, un izstrādāta praktiska uzdevumu tipoloģija. Aprakstīto teoriju apstiprinājumu var atrast diplomdarba praktiskajā daļā, kur tiek pētītas divas mācību stundas, kuru mērķi bija vārdu krājuma paplašināšana, iepazīstināšana, izrunas un ortogrāfijas apmācība.en_US
dc.description.abstractWortschatz ist ein wesentliches Element der Fremdsprache. Es ist die Basis fŅr die fremdsprachliche Kommunination, weil ohne Wortschatz keine Nachricht vermittelt werden kann. Da die SchŅler unterschiedliche Lerntypen aufweisen, ist es wichtig, dass geeignete Methoden fŅr die Lexikaufnahme verwendet werden. Zur Maximierung der Lerntypen im DaF-Unterricht sollte der Lehrer die Lerntypparadigmen der SchŅler beachten und die Unterrichtsstunden, die diese Information berŅcksichtigen, entwickeln. Daher werden in der vorliegenden Diplomarbeit verschiedene Lerntypen, Lernstile und ihre Klassifikation untersucht. Es wird die Wortschatzarbeit definiert und klassifiziert, Faktoren, die das Wortschatzerlernen beeinflussen, beschrieben und die praktische Übungstypologie ausarbeitet. Die Belege der beschriebenen Theorien kann man in dem praktischen Teil der Arbeit finden.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu mācīšanās tipi vārdu krājuma apguvē vācu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeLearning Styles in Vocubulary Learning in German as a Second Languageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record