Show simple item record

dc.contributor.advisorNamsone, Daceen_US
dc.contributor.authorBrikere, Vijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:25Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28845en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12226
dc.description.abstractĶīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā. Brikere, V; darba vadītāja Dr.ped. Namsone D. Darba mērķis panākt, ka uzlabojas mācību rezultāti skolēniem ar mācīšanās traucējumiem ķīmijas tēmu apguvē pamatskolas klasēs, izstrādājot atbalsta materiālus un veicot atbalsta pasākumus. Darbā ir izpētīta un izanalizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par bērniem ar mācīšanās traucējumiem - disleksiju ( rada grūtības iemācīties lasīt un rakstīt), kas veicina skolēnu nesekmību pamatskolā. Darbā izstrādāti un aprobēti atbalsta materiāli Griķu pamatskolas 6.un 8.klasē. Darbā pierādīts, ka mācību rezultāti skolēniem ķīmijas tēmu apguvē pamatskolas klasēs uzlabojas ja: tiek nodrošināti atbalsta materiāli un atbalsta pasākumi. MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMI, DISLEKSIJA, ATGĀDNE, SPĒLE, PĀRBAUDES DARBS, INDIVIDUĀLA PIEEJAen_US
dc.description.abstractThe objective of diploma paper „Acquisition of chemistry for pupils with learning difficulties in basic school” is to improve students academic success with learning disabilities in primary school chemistry lessons, developing support materials and support activities. The author of diploma paper is Brikere V; the supervisosr is Dr.ped. Namsone D. The diploma paper „Acquisition of chemistry for pupils with learning difficulties in basic school” consists of 70 pages, 17 pictures, 20 literature resources, 7 supplements. This study examines and analyzes the educational-psychological literature on children with learning disabilities - dyslexia (makes it difficult to learn to read and write). The research has developed and tested support materials in forms 6th and 8th Griki Elementary school. The paper demonstrated that the learning outcomes improves in chemistry lessons in basic school if there are provided support materials-information reminders, specially designed worksheeten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĶīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolāen_US
dc.title.alternativeBakalaura darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record