Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorPilāne, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:25Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28978en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12230
dc.description.abstractPētījuma autore ir Linda Pilāne. Pētījums ir par Rīgas viduslaiku materiālās kultūras mantojumu kā tēmu Latvijas vēsturē 10. klasē. Pētījuma mērķis ir izzināt lokālās vēstures apguves iespējas vidējā vispārējā izglītībā 10. klasē Latvijas vēstures mācību priekšmetā, izmantojot Rīgas viduslaiku materiālās kultūras mantojuma tēmu. Pētījuma uzdevumi ir izstrādāt uzdevumu kopu Rīgas viduslaiku materiālās kultūras mantojuma apguvei, to aprobēt un izdarīt secinājumus. Uzdevumu kopā ir izmantotas vairākas mācību metodes- mācību ekskursija, lekcija, kooperatīvais darbs, individuālais darbs, darbs ar karti. Pētījumā apstiprinājās pētījuma hipotēze, ka izmantojot mācību procesā Rīgas viduslaiku materiālās kultūras mantojumu, būtiski palielinājās skolēnu zināšanas un izpratne par savas pilsētas vēsturi. Pētījuma bāze ir Rīgas 69. vidusskolas 10. b klases 17 skolēni. Pētījums sastāv no 3 nodaļām un 10 pielikumiem. Darba apjoms ir 63 lapaspuses.en_US
dc.description.abstractThe author of the research work is Linda Pilane. The theme of the research work is Material Cultural Heritage of Riga of the Period of Middle Ages as the theme to introduce the topic to the pupils of form 10 teaching the subject History of Latvia. The aim of the thesis is to research the possibilities of acquiring the issues of the local history in form ten teaching the subject History of Latvia applying the topic of material cultural heritage of Riga of the period of Middle Ages. The goals are to create a set of different tasks to acquire cultural heritage of Riga, to approbate it and to draw the conclusions. There is a variety of methods included in the set such as educational excursions, lectures, co-operative work, individual work, studying with a map. The hypothesis has been proved- the interest of the pupils about the history of their native town has been increased remarkably applying the teaching aids of the material cultural heritage of Riga during the teaching process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRīgas viduslaiku materiālās kultūras mantojums kā tēma Latvijas vēsturē 10.klasēen_US
dc.title.alternativeThe legacy of the Medieval material culture of Riga as a theme in lessons of History of Latvia in Grade 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record