Interaktīvu mācību līdzekļu izstrāde tematu “Elektrolītiskā disociācija” un “Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvē ķīmijā
Author
Oliņš, Uģis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Interaktīvās tāfeles iespēju izmantošana tematu „Elektrolītiskā disociācija” un „Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvē ķīmijā. Oliņš U., zinātniskais vadītājs Dr. ķīm., docents Jāzeps Logins. Diplomdarbs, 47 lappuses, 16 attēli, 3 tabulas, 3 shēmas, 13 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā.
Diplomdarbā ir izstrādāti interaktīvās tāfeles mācību materiāli skolēniem un metodiskie norādījumi skolotājiem ķīmijas tematam „Elektrolītiskā disociācija” un „Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvei vidusskolā, balstoties uz IT jēgpilnas un efektīvas izmantošanas kritērijiem. Darbā analizētas ekspertu anketas par IT un izstrādāto mācību līdzekļu izmantošanas efektivitāti mācību procesā. Pielikumā dotas ķīmijas skolotāju aptaujas anketa un izstrādāto interaktīvo darba lapu ekrānkopijas.
INTERAKTĪVS MĀCĪBU LĪDZEKLIS, ELEKTROLĪTISKĀ DISOCIĀCIJA, ĶĪMIJAS MĀCĪBU PROCESS, ĶĪMISKĀS REAKCIJAS, SKOLOTĀJA IT KOMPETENCE Use of interactive whiteboard in teaching Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions in Chemistry. Author: Oliņš, U., Scientific Supervisor: dr. chem., Logins, J. Qualiying Exam Thesis, 47 pages, 16 figure, 3 tables, 3 schematic diagrams, 13 references, 7 appendices. In Latvian.
The aim of the Thesis is the design interactive and effective instructional materials for teaching Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions in Chemistry. The instructional modules Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions developed for this Thesis were sent for trial to 25 surveyed teachers in various Latvian schools. The Thesis includes instructional guidelines for Chemistry teachers on the use of information and communication technologies in teaching and instructional materials developed in accordance with criteria for meaningful and effective use of ICT.
INTERACTIVE INSTRUCTIONAL MATERIALS, ELECTROLYTIC DISSOCIATION, CHEMISTRY LEARNING PROCESS, CHEMICAL REACTIONS, TEACHER IT COMPETENCE