Show simple item record

dc.contributor.advisorLogins, Jāzepsen_US
dc.contributor.authorOliņš, Uģisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:26Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29174en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12238
dc.description.abstractInteraktīvās tāfeles iespēju izmantošana tematu „Elektrolītiskā disociācija” un „Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvē ķīmijā. Oliņš U., zinātniskais vadītājs Dr. ķīm., docents Jāzeps Logins. Diplomdarbs, 47 lappuses, 16 attēli, 3 tabulas, 3 shēmas, 13 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā. Diplomdarbā ir izstrādāti interaktīvās tāfeles mācību materiāli skolēniem un metodiskie norādījumi skolotājiem ķīmijas tematam „Elektrolītiskā disociācija” un „Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvei vidusskolā, balstoties uz IT jēgpilnas un efektīvas izmantošanas kritērijiem. Darbā analizētas ekspertu anketas par IT un izstrādāto mācību līdzekļu izmantošanas efektivitāti mācību procesā. Pielikumā dotas ķīmijas skolotāju aptaujas anketa un izstrādāto interaktīvo darba lapu ekrānkopijas. INTERAKTĪVS MĀCĪBU LĪDZEKLIS, ELEKTROLĪTISKĀ DISOCIĀCIJA, ĶĪMIJAS MĀCĪBU PROCESS, ĶĪMISKĀS REAKCIJAS, SKOLOTĀJA IT KOMPETENCEen_US
dc.description.abstractUse of interactive whiteboard in teaching Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions in Chemistry. Author: Oliņš, U., Scientific Supervisor: dr. chem., Logins, J. Qualiying Exam Thesis, 47 pages, 16 figure, 3 tables, 3 schematic diagrams, 13 references, 7 appendices. In Latvian. The aim of the Thesis is the design interactive and effective instructional materials for teaching Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions in Chemistry. The instructional modules Electrolitic Dissociation and Reactions of Electrolyte Solutions developed for this Thesis were sent for trial to 25 surveyed teachers in various Latvian schools. The Thesis includes instructional guidelines for Chemistry teachers on the use of information and communication technologies in teaching and instructional materials developed in accordance with criteria for meaningful and effective use of ICT. INTERACTIVE INSTRUCTIONAL MATERIALS, ELECTROLYTIC DISSOCIATION, CHEMISTRY LEARNING PROCESS, CHEMICAL REACTIONS, TEACHER IT COMPETENCEen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteraktīvu mācību līdzekļu izstrāde tematu “Elektrolītiskā disociācija” un “Reakcijas elektrolītu šķīdumos” apguvē ķīmijāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of interactive study materials for the acquisition of themes „Electrolytic dissociation” and „Reactions in electrolytic liquids” in chemistryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record