Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29375en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12241
dc.description.abstractDiplomdarbā „Aktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas 3.klases matemātikas stundās” pētītas un analizētas aktīvo mācību metožu iespējas matemātikas mācību satura apguvei 3. klasē, akcentējot to lomu skolēnu ieinteresētības un motivācijas paaugstināšanā. Darbā apzinātas interaktīvās mācību metodes un metodiskie paņēmieni un sniegti aktīvā darba metožu (uzdevumu) piemēri, kas pārbaudīti praktiskā darbībā. Darba tapšanā izmantots vispusīgs teorētiskās literatūras klāsts, tostarp izglītības procesu reglamentējošie normatīvi, Latvijā un pasaulē atzītu pedagogu un pedagoģijas teorētiķu darbi par mācību metodēm un to efektivitāti. Lai noskaidrotu skolēnu un pedagogu viedokli par aktīvo mācību metožu izmantošanu un to efektivitāti, veikta aptauja, kuras rezultāti analizēti tēmas kontekstā. Atslēgvārdi: aktīvās mācību metodes, motivācija, ieinteresēšana.en_US
dc.description.abstractThe present bachelor thesis ‘Possibilities of using active teaching/learning methods in lessons of mathematics in Grade 3’ discusses and analyses the possible active teaching/learning methods for acquiring mathematics curriculum in the third grade and emphasizing the methods’ importance in raising the learners’ interest and motivation. The paper discusses interactive teaching methods and techniques, and presents examples of activities which are verified in the practical part. The literature review includes the regulations of educational process and the works of educators and theoreticians of pedagogy acknowledged in Latvia and the world about teaching methods and their effectiveness. A questionnaire was carried out and its results analyzed to ascertain the opinion of the learners and teachers about the usage of active teaching methods and their effectiveness. Key words: active teaching/learning methods, motivation, interesten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas 3.klases matemātikas stundāsen_US
dc.title.alternativePossibilities of using active teaching/learning methods in lessons of mathematics in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record