Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliniece, Daceen_US
dc.contributor.authorAugustova, Veltaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29555en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12244
dc.description.abstractUz aktīvu un radošu darbību orientētā un bērnucentrētā mācību organizācijas forma – zināšanu apguve mācību stacijās – tiek vērtēta kā solis uz noturīgu un ilgtspējīgu mācību procesa attīstību un tādēļ tiek pētīta padziļinātāk. Pamatojumu tēmas izvēlei deva vērotā nepieciešamība pilnveidot skolas mācību darba ikdienu, rosināt skolēnu motivāciju, kā arī uzlabot svešvalodu mācību stundu un nodarbību kvalitāti. Vēlamajiem mācību procesa uzlabojumiem ir jāsekmē mūsu valsts izglītības ilgtspējīga attīstība. Līdz ar strauji mainīgās sabiedrības prasību un vajadzību paaugstināšanos, būtiski sarežģītāki nekā agrāk ir kļuvuši arī mūsdienu skolas pienākumi un izvirzītās prioritātes. Diplomdarbā tiek uzsvērts, ka par būtisku mācību procesa sastāvdaļu ir jākļūst dažādu metožu apgūšanai un pilnveidošanai, lai izglītības iestāžu audzēkņi prastu efektīvāk un patstāvīgāk papildināt, uzlabot, pilnveidot un pielietot savas zināšanas. Skolēniem ir jāsāk apzināties, ka, iesaistoties kopīgā darbā, daudzas problēmas un uzdevumi ir atrisināmi daudz veiksmīgāk un labāk. Uz valodas mācību stundu attiecināts, tas nozīmē, ka mācībspēkiem pie izdevības jānovirzās no uz skolotāju centrētas un motivāciju mazinošas mācību stundas un mācību procesā jāiesaista atvērtas, uz skolēnu un darbību orientētas mācību metodes. Darba mērķis bija izpētīt un izmēģināt alternatīvu mācību metodi – zināšanu apguvi mācību stacijās - , kas piedāvā iespēju no uz skolotāju vērstas mācību stundas nonākt uz skolēnu orientētā mācību stundā. Izvērtējot pedagoģiskā izmēģinājuma rezultātus, secināms, ka, regulāri apgūstot zināšanas un prasmes mācību stacijās vācu valodas kā svešvalodas nodarbībās, tiek sekmēta skolēnu patstāvība, radošā domāšana, personīgā atbildība un interese.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību staciju metodes izmantošana vācu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeUse of the Learning Stations in German Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record