Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorRodžere, Liliānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:27Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29595en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12247
dc.description.abstractNo indivīda emocionālās inteliģences līmeņa izrietošās emocionālās kompetences palīdz pieaugušo pedagogam izveidot produktīvas attiecības ar pieaugušajiem, radīt veselīgu emocionālo vidi, apmierināt pieaugušo emocionālās vajadzības, dot stimulu tālākai sevis pilnveidošanai. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kāda ir pedagogu spēja izmantot emocionālās kompetences pieaugušo mācību procesā. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti profesionālās pilnveides kursu dalībnieki, novērotas nodarbības, intervēti pedagogi. Pētījuma rezultāti atklāja, ka pedagogi emocionālās inteliģences lomu pieaugušo izglītībā apzinās, taču emocionālās inteliģences būtība tiek izprasta šauri, darbā ar pieaugušajiem izmantojot tikai atsevišķu jomu emocionālās kompetences. Emocionālo kompetenču plaša izmantošana netiek uzskatīta par būtisku pedagoga darba sastāvdaļu.en_US
dc.description.abstractEmotional competencies stemming from the emotional intelligence level of an individual help the adult teacher to establish productive relationships with adult students, to create an emotionally intelligent environment, to fulfill the emotional needs of adults and encourage their further self-development. The purpose of this thesis was to investigate adult teachers’ ability to use emotional competencies in the classroom. Adult students were asked to fill in a questionnaire, classes were observed and adult teachers were interviewed. The results of the study revealed that teachers are aware of the role of emotional intelligence in adult education. However, the true meaning of emotional intelligence is understood within the narrow sense of the concept. The teachers only use a small range of emotional competencies, and do not call upon the wide and varied use of competencies as an essential part of an adult teacher’s work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePedagogu emocionālās inteliģences loma pieaugušo izglītībā.en_US
dc.title.alternativeThe Role of Teachers' Emotional Intelligence in Adult Education.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record