Konstruēšanas rotaļu izmantošana divu, trīs gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā
View/ Open
Author
Krišāne, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt konstruēšanas rotaļu izmantošanu 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā.
Pētījuma jautājums - Kā konstruēšanas rotaļas izmantojamas 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā?
Kvalifikācijas darbs sastāv no piecām nodaļām:
•Pirmajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanos;
•Otrajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par konstruēšanas rotaļām;
•Trešajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā um psiholoģiskā literatūra par 2 3 gadus vecu bērnu vecumposmu īpatnībām;
•Ceturtajā nodaļā tiek veikta pedagoģiskās pieredzes izpēte 2 -3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanās;
•Piektajā nodaļā tiek eksperimentāli pārbaudītas konstruēšanas rotaļu izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā.
Atslēgas vārdi: Ģeometriskās figūras, konstruēšanas rotaļas, 2, 3 gadus veci bērni.