dc.contributor.advisor | Andersone, Rudīte | en_US |
dc.contributor.author | Krišāne, Ilona | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 29949 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12256 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt konstruēšanas rotaļu izmantošanu 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā.
Pētījuma jautājums - Kā konstruēšanas rotaļas izmantojamas 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā?
Kvalifikācijas darbs sastāv no piecām nodaļām:
•Pirmajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanos;
•Otrajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par konstruēšanas rotaļām;
•Trešajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā um psiholoģiskā literatūra par 2 3 gadus vecu bērnu vecumposmu īpatnībām;
•Ceturtajā nodaļā tiek veikta pedagoģiskās pieredzes izpēte 2 -3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanās;
•Piektajā nodaļā tiek eksperimentāli pārbaudītas konstruēšanas rotaļu izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā.
Atslēgas vārdi: Ģeometriskās figūras, konstruēšanas rotaļas, 2, 3 gadus veci bērni. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Konstruēšanas rotaļu izmantošana divu, trīs gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā | en_US |
dc.title.alternative | Use of construction games for two- three years old children understanding development of geometrical shapes | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |