dc.contributor.advisor | Anspoka, Zenta | en_US |
dc.contributor.author | Deketa, Natālija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 29987 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12259 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbs „Didaktiskā spēle skolēnu lasītprasmes pilnveidošanā 2.klasē” veikts ar mērķi noskaidrot didaktisko spēļu ietekmi uz lasītprasmes pilnveidošanu latviešu valodas stundās 2.klasē.
Diplomdarbs sastāv no trīs daļām.
Pirmajā daļā analizētas teorijas par lasītprasmi, par to, kā lasītprasmi apgūst jaunākajā skolas vecumā, izmantojot Z. Anspokas, Ā. Ptičkinas, L. Lieģenieces un citu autoru teorētiskās atziņas.
Otrajā daļā analizētas teorijas par didaktiskajām spēlēm, par spēļu ietekmi uz jaunākā skolas vecuma bērnu vispusīgu attīstību, balstoties uz V. Jonītes, I. Kāpostas, J. Grānīša un citu autoru teorētiskajām atziņām.
Trešajā daļā ir empīriskais pētījums par spēļu izmantošanu skolēnu lasītprasmes pilnveidei latviešu valodas stundās 2. klasē.
Diplomdarba apjoms ir 60 lappuses, tajā iekļautas 2 tabulas un 5 attēli.
Atslēgas vārdi: Lasīšana, spēle, skolēns. | en_US |
dc.description.abstract | Diploma work “Didactic game for the improvement of pupils’ reading skills in Grade 2” made with a goal to find out didactic games influence to literacy development of Latvian language lessons in grade 2.
Diploma work consists of three parts.
In the first part were analyzed theories of literacy, and how literacy is acquired by newest school students using Z. Anspokas, Ā. Ptičkinas, L. Lieģenieces and other author’s theoretical recognitions.
In second part were analyzed theories about didactic games, its influence to newest school age children many-sided development, based on Jonītes, I. Kāpostas, J. Grānīša and other author’s theoretical recognitions.
In third part there is empirical study about games usage for improvement of student’s literacy in Latvian language lessons in grade 2.
Diploma work consists of 60 pages, it includes 2 tables and 5 pictures.
Key words: Literacy, game, student. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Didaktiskā spēle skolēnu lasītprasmes pilnveidošanā 2. klasē | en_US |
dc.title.alternative | Didactic game for the improvement of pupils’ reading skills in Grade 2 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |