Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorBirkmane, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30331en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12273
dc.description.abstractPētījuma jautājums: Vai iespējams novērst vai mazināt bērnu konfliktus, ja pirmsskolas pedagogi labi pārzina bērnu vecumposma īpatnības, uzmanīgi novēro konfliktu izpausmes un situācijas, izprot šo konfliktu cēloņus un to novēršanas iespējas. Pētījuma uzdevumi: 1. analizēt teorētisko literatūru par pētāmo problēmu; 2. veikt pedagoģisko novērošanu, analizēt dažādas konfliktsituācijas grupas vidē, noteikt to cēloņus; 3. apkopot metodes, kā risināt konfliktsituācijas grupas vidē, kā samazināt to skaitu; 4. anketēt pirmsskolas skolotājas par konfliktsituācijām grupas vidē, 5. salīdzināt rezultātus, analizēt tos, apkopot iegūtos rezultātus. Atslēgas vārdi: KONFLIKTI UN TO RISINĀŠANAS IESPĒJAS, UZVEDĪBAS KULTŪRA, RAKSTURS UN TEMPERAMENTS, AUDZINĀŠANA ĢIMENĒ, SADARBĪBA UN SASKARSME, EMOCIONALITĀTE. Darba apjoms: 67 lpp, 10 att., 3 tabulas, 82 literatūras avoti, 2 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe matter of the research: Is it possible to avoid or tone down the children conflicts if the teachers working in the preschool establishment are well aware of the children age group specifics, carefully observe conflict manifestations and situations, understand the reasons of the conflicts and ways of solution. The tasks of the research: 1. to analyse theoretical literature about the problem to be studied; 2. to carry out pedagogical observation, to ananlyse different conflict situations in the group of children, to detect the reasons; 3. to gather the summary of the methods on how to solve the contacts, how to decrease the number of them; 4. to carry out a survay for preschool teachers about conflict situations in the groups; 5. to compare the results, to gather and analyse them. Key words: conflicts and the ways of solution, code of conduct, character and temperament, education in family, cooperation and collaboration, emotionality.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērna konfliktu cēloņi un risinājuma iespējas pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeThe causes of the conflicts and possible solutions among average preschool age child in preschool establishmentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige