• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēles izmantošana dabaszinību mācību procesā 1.- 4.klasē

Thumbnail
Открыть
299-31470-Lustika_Laila_SkPa040043.pdf (646.3Kb)
Автор
Lustika, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā „Spēles izmantošana dabaszinību mācību procesā 1.-4. klasē” tiek aplūkota skolēnu izziņas aktivitātes problēma, tās būtība un veicināšanas iespējas, izmantojot spēles metodi. Aprakstīta izziņas aktivitātes būtība un tās struktūrelementi – izziņas intereses, skolēnu darbība un emocijas. Īpaša vērība tiek pievērsta dažādu spēļu ietekmei uz sākumskolas skolēnu izziņas aktivitāti. Ņemot vērā pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, spēles tiek pielāgotas dabaszinību mācību procesam 1.-4. klasē. Darbā atspoguļots eksperimentālais pētījums un tā rezultāti par spēles ietekmi uz izziņas aktivitāti. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, autore secina, ka spēli kā mācību metodi var izmantot dabaszinību mācību procesā izziņas aktivitātes veicināšanai, jo paaugstinās izziņas intereses, aktivizējas skolēna darbība un emocijas. Darbs aprobēts X. vidusskolas 4. klasē. Darba apjoms – 71 lappuse. Tajā atrodami 14 attēli un 1 tabula, kas ilustrē darba saturu un atspoguļo pētījuma rezultātus. Izmantoti 69 literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodās.
 
The paper „Use of play in the process of learning science in Grade 1-4” has inspected problem of cognition’s activity, and it’s promotions possibilities, using play as learning method. There are written about cognition’s activity and its elements of structure – interests, student’s action and emotions. A special attention has turned to that, how use of play impacts to cognition’s activity of students in Grade 1-4. Considering pedagogical and psychological literature, author adapts plays to the process of learning science in Grade 1-4. The paper reflect experimental research and its results, what shows how use of play impacts to cognition’s activity of students. On basis of results, author concludes, that there is possible it use plays in the process of learning science for promote cognition’s activity, because it raise interests, activate students activity and emotions. The research has been approbate in X secondary school in Grade 4. Quantity of the paper is 71 pages. There are 14 figures ant 1 table, which shows matter of the paper and results of research. 69 sources in Latvian, English and Russian are used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12277
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV