Show simple item record

dc.contributor.authorJaniša, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32064en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12292
dc.description.abstractInese Janiša – “X” koledžas studiju programmu izvēles motivācijas analīze.–Rīga, 2010. – 87 lpp. Maģistra darba mērķis – salīdzinot divus izvēles faktorus, noteikt, kurš no šiem – personīgo interešu faktors vai atbilstība darba tirgus prasībām – profesionālo studiju programmu izvēlē no studējošo viedokļa ir svarīgāks, kā arī, pamatojoties uz situācijas analīzi, izteikt priekšlikumus studējošo motivācijas uzlabošanai “X” koledžā. Pētījuma gaitā savāktie dati tika statistiski salīdzināti, izmantojot neparametriskās metodes – Spirmena korelācijas analīzi (studējošo anketas), X2 kritēriju (studējošo un koledžu vadītāju anketas). Darba struktūru veido ievads, 3 nodaļas ar apakšnodaļām, rezultāti un diskusija, secinājumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, kā arī 7 pielikumi. Darbā ir 1 tabula, 31 attēls, izmantotas 68 literatūras un avotu vienības. Atslēgas vārdi – vajadzības, motīvi, izvēles faktori, studējošie, studiju programma, darba tirgus prasības.en_US
dc.description.abstractInese Janiša – Analysis of the choice motivation for ‘X’ college curriculum.-Riga, 2010. - 87 p. The aim of the Master thesis – by comparing two alternative factors to determine which of these are more important from the students' point of view when selecting the professional curriculum – the personal benefit factor or conformity to the labor market demands. As well as based on an analysis of the situation, to make proposals for improvement of students’ motivation in ‘X’ College. Data collected during the study were statistically compared using nonparametric methods – Spirmen correlation analysis (students’ questionnaires), X2 criterions (questionnaires of students and heads of the colleges). The thesis consists of an introduction, 3 chapters with subdivisions, results and discussion, the conclusions, list of literature, references and sources, and 7 annexes. There are 1 table, 31 pictures and 68 units of used literature and sources. Keywords – needs, motives, the selection factors, students, curriculum, demands of the labor market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.title"X" koledžas studiju programmu izvēles motivācijas analīze.en_US
dc.title.alternativeMotivation of choice of study programs in college X.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record