Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorMačiņa, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32443en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12296
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir Stāsti 5.klases skolēnu lasīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundās. Tēmas aktualitāti nosaka skolēnu zemās lasīšanas prasmes, kas savukārt var veicināt zemas sekmes citos mācību priekšmetos. Pamatizglītības angļu valodas mācību programma 5.klasē paredz apgūt šādas lasīšanas prasmes: •saprast teksta būtību jeb skimming; •iegūt konkrētu informāciju jeb scanning (http://visc.gov.lv/saturs/vispizgl/programmas.shtml). Izmantojot stāstus, kuri ir izvēlēti atbilstoši skolēnu interesēm, var tikt attīstītas skolēnu lasīšanas prasmes. Literatūras pārskats un atsevišķa gadījuma pētījums tika izmantots, lai izzinātu un novērotu, kā stāstu, kuri izvēlēti atbilstoši skolēnu interesēm, izmantošana angļu valodas stundās attīsta 5.klases skolēnu lasīšanas prasmes. Datu vākšanai tika izmantota skolēnu anektēšana un pašvērtējumu analīze. Tika atlasīti stāsti „Rodžera jaunais draugs” un „Vinnijs Pūks iet ciemos”, un lasīšanas prasmju pilnveides uzdevumi. Salīdzinot uzdevumu izpildes koeficientus, tika secināts, ka pētījuma laikā skolēnu lasīšanas prasmes ir attīstījušās.en_US
dc.description.abstractThe title of the work is Stories for Developing Pupils’ Reading Skills at English Lessons in Grade 5. The aim of the work is to investigate the possibilities of developing pupils reading skills at English Lessons using stories. English language teaching programme for the primary schools prescribes the following reading skills: •skimming; •scanning. Using stories, which are selected according to pupils’ interests, can develop their reading skills. Literature survey and a case study were used as a research method to find out and observe how stories, which are chosen in pupils’ interests, develop their reading skills. The data were obtained through questionnaires and self-evaluation sheets. There were selected two stories: “Roger’s new friend” and “Winnie Pooh goes visiting” and the exercises for developing the reading skills. According to the research it could be concluded that stories could be one of the most successful ways how to develop reading skills at English Language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStāsti 5.klases skolēnu lasīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeStories for developing pupils' reading skills at English lessons in Grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record