• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kustību cēlonības apzināšana vispārizglītojošās skolas fizikas mehānikas sadaļā

Thumbnail
Öffnen
299-34027-Mosa_Ilze_im08068.pdf (2.016Mb)
Autor
Mosa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Broks, Andris
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šī darba pārskats 61.lpp. kopapjomā satur ievadu (3.lpp.), divas daļas (22. un 18.lpp.), nobeigumu (3.lpp.), kā arī izmantotās informācijas avotu sarakstu (21.avots) un pielikumi (5.vienības). Darbā īstenots mērķis ir izstrādāt atbalsta materiālu, kas palīdzētu skolēniem apzināt kustības cēlonību vispārizglītojošās skolas fizikas priekšmeta mehānikas sadaļā. Diplomdarba teorētiskajā daļā, iepazīstoties ar pedagoģiski-psiholoģisko literatūru, tiek izveidots pārskats par skolēnu domāšanas procesu norisi un tās veicināšanas veidiem. Īpaša uzmanība veltīta domu sakārtošanas problēmām, pievēršoties cēloņseku sakarību apzināšanai skolēnu zinātniskās domāšanas attīstībā. Diplomdarba praktiskā pētījuma daļā izstrādāti un aprobēti uzdevumi, kas izmanto sistēmiskās domāšanas attīstībai nepieciešamos elementus un veicina izpratni par galvenajām makropasaules ķermeņu kustības cēloņseku sakarībām, rosinot skolēniem domāt radoši un patstāvīgi.
 
The work consists of 60 pages in total, including Introduction (3 pages), two Parts (22 and 18 pages), Conclusion (2 pages), as well as List of used information (21 source), and Enclosure (5 items). There are 16 drawings, 5 charts and 9 diagrams in the text. The aim of the diploma paper is create support materials for help to pupils realize causes of motion in studying mechanics in physics in general comprehensive school. Theoretical part of the diploma after acquainted with pedagogical – psychological materials have been elaborated a review of pupils thinking process and ways to facilitate (promote) it. A main attention has given to problem of systematical set of thoughts, awareness of cause and consequence coherence to develop pupils` scientist way of thinking. The practical part of the diploma has been elaborated and approbated tasks whose include elements of developing of systematical thinking and promote comprehension of macro world body motion cause – consequence coherence
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12338
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV