Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKusiņa, Marutaen_US
dc.contributor.authorFenhane, Ingunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34040en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12341
dc.description.abstractBioloģijas terminu vārdnīcas veidošana bioloģijas jēdzienu apguvē. Fenhane I., zinātniskā vadītāja M. biol. Kusiņa M. Diplomdarbs, 27 lappuses, 7 attēli, 1 tabula, izmantoti 14 literatūras avoti, 8 pielikumi. Latviešu valodā. Bioloģijas mācību pamatskolas kursā ir dauzd jēdzienu, kurus skolēniem ir grūtības izprast un līdz ar to atcerēties. Tādēļ praksē tika izmēģināta metode (pēc klasifikācijas ietilpst pierakstu metodē), ar kuras palīdzību skolēni var apgūt un izprast jēdzienus labāk. Pētījuma ietvaros apskatīta literatūra par cilvēka domāšanu, atmiņu, uzmanību, kā arī noskaidrota un izanalizēta skolēnu attieksme pret piedāvāto metodi – vārdnīcu veidošanu. Pamatota šīs metodes vajadzība, apgūstot bioloģiju skolā. Domāšana, atmiņa, uzmanība, metodes, uztvere, vārdnīcas veidošana.en_US
dc.description.abstractThe development of the dictionary of biology terms in the acquisition of biology concepts. Fenhane I., scientific supervisor M. biol. Kusiņa M. Diploma paper, 27 pages, 7 pictures, 1 table, 14 literature sources in Bibliography, 7 appendices. In the Latvian language. Pupils hear many biology terms in the course of learning biology in basic school which they find difficult to understand and thus to remember. Therefore the author tried out a method in her practice (according to classification it belongs to the noting methods) with the help of which pupils can acquire and understand the terms better. The study treats the literature on human thinking, memory, attention as well as studied and analyzed pupils’ attitude to the offered method – the use of dictionaries. The necessity of applying this method in the acquisition of biology at school has been justified. Key words: thinking, memory, attention, methods, perception, the development of a dictionary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBioloģijas terminu vārdnīcas veidošana bioloģijas jēdzienu apguvēen_US
dc.title.alternativeThe development of the dictionary of biology terms in the acquisition of biology conceptsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию